Hoptryckta skalarer

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mård
    Användare
    • February 2004
    • 285

    Hoptryckta skalarer

    Såg några skalarer i går....royal blue tror jag dom hette.....nu är det så att dom antagligen gått trångt för dom är väldigt ihop tryckta (inga skalar fenor direkt). jag undrar om dom växer till sig i ett akvarium som har ordentlig höjd eller om dom alltid kommer att se ut så där?

    Sen vore det också kul om någon hade en länk till bilder på vuxna djur....tydligen så skulle dom bli blåskimrande.

    Hoppas någon kan hjälpa mig inte särskilt kul att köpa fisken om dom alltid kommer att se ut sådär.
    Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.
  • GoSatta
    Användare
    • February 2003
    • 1686

    #2
    en deformerad scalare fortsätter tyvärr att vara deformerad. Jag har iaf aldrig sett eller hört om någon som har lyckats "komma tillbaks"

    blått skimmer finns inom många populationer av scalarer, här är en VF från tapaios:

    /Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
    http://www.gosatta.org

    Kommentar

    • Mård
      Användare
      • February 2004
      • 285

      #3
      Ok...tänkte nästan det men ändå trisst att höra.....de har skalarerna hade liksom inte ståtligare fenor en mina mabunor.....bara en liten pigg....
      Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

      Kommentar

      Arbetssätt...