Djurplågeri!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

Som deelay påpekar så var mitt första inlägg en generell åsikt om hur jag tycker det är och att man kanske inte i alla lägen skall "hoppa på" privatpersonen.

Jagar ni poäng mina herrar? I sådana fall kan ni kolla tillbaka rent historiskt vad jag skrivit så finns det MASSOR med plumpar.

Kommentar

• geggag
      Användare
      • July 2004
      • 108

för att avsluta spekulationer, och eventuella påhopp utan ren fakta.. så skall jag berätta hur stort akvarium dom gått i. 360 liter och det är därför killen nu säljer dem..
      personligen tycker jag det är för litet för dessa fiskar, MEN det är ju just därför han skall sälja dem...
      så, nu kan ni fortsätta diskutera utan och gissa....
      Non sum pisces

Kommentar

• FI
        Användare
        • August 2002
        • 3743

Ja 360 liter var ju inte mycket... Men även monster är ju små då de är unga så huvudsaken är ju att de inte går kvar i karet tills de börjar ta skada av det.
        Personligen så trodde jag däremot inte det var omöjligt att få upp dem hela och fina till en sån storlek i allt under 720 liter. Kanske lugnar de ner sig då de blir större? Eller också har ägaren bara lyckats få fram en ruggigt harmonisk och stressfri miljö åt dem. Vilket som så är det i alla fall riktigt granna parooner han har, hoppas han får dem sålda till någon som kan hålla dem fräscha även i fortsättningen.
        Fredrik Isaksson
        Bildarkivet

Kommentar

Arbetssätt...