Såna här samtals ämnen, gör mig narvös. Själv skall jag flytta på fredag till ett nybygt hus. Jag skiter hur tungt karet är, min stora mardröm är just detta här med bottenglaset, benen, slangarna till yttrefiltren, vattenpass.
Fan, att vara akvarist är ibland gränsen till ett narvöst sammanbrott.
Hur många gånger har man inte gått ifrån sängen, för man hört något konstigt ljud ifrån karet, läcker det? Någon spricka i glaset som knackade? droppar det ifrån slangen till ytterfiltret? Sen slutar det alltid att jag kommer på att kattspjuvern har bara busat med något, och skrämt mig med inbillningar.
Köpt två stycken vattenvarnare och satt under karet, men ibland får man kremerings tankar i för tid!
MEN FAN VAD VACKERT DET ÄR OCH TITTA PÅ!
Fan, att vara akvarist är ibland gränsen till ett narvöst sammanbrott.
Hur många gånger har man inte gått ifrån sängen, för man hört något konstigt ljud ifrån karet, läcker det? Någon spricka i glaset som knackade? droppar det ifrån slangen till ytterfiltret? Sen slutar det alltid att jag kommer på att kattspjuvern har bara busat med något, och skrämt mig med inbillningar.
Köpt två stycken vattenvarnare och satt under karet, men ibland får man kremerings tankar i för tid!
MEN FAN VAD VACKERT DET ÄR OCH TITTA PÅ!
Kommentar