Ursprungligen postat av Pangaea
Parachromis Motaguense/Friedrichstahlii
Kollaps
X
-
-
red tiger eller vanlig motaguensis
har funderat ett tag på om den här motaguensin är en "red tiger" eller vanlig motaguensis
vad är skillnaden mellan dem?
/LinusKommentar
-
Ursprungligen postat av cikliden_90har funderat ett tag på om den här motaguensin är en "red tiger" eller vanlig motaguensis
vad är skillnaden mellan dem?
/LinusMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
okej då vet jag
när jag ändå sitter och slriver så kan jag ju fråga om det är någon som vet om det finns p motaguensis till försäljning i stockholms området?
/LinusKommentar
-
Jahapp... Här är den syn som mötte mig nu på eftermiddagen... Freddieparet har äntligen kommit till skott... vilket verkligen behövdes, honan har sett närmast sprickfärdig ut den senaste tiden... så det kanske inte är så överraskande att kakan är den största jag sett... ytan är som min hand ungefär...Kommentar
-
-
läckert pangea .. ! snart kommer det nog se ut så i mitt kar också . hanen ska nog bli nån cm till..Kommentar
-
Väldig snygg firre, sån måste jag oxå skaffa mig. Får väl kolla runt lite , då jag helst vill ha stora ex. redan från början.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmVäldig snygg firre, sån måste jag oxå skaffa mig. Får väl kolla runt lite , då jag helst vill ha stora ex. redan från början.Mvh AlexKommentar
-
Jo du har rätt, men jag har sett så många fiskar växa upp, och just stora ciklider vill jag gärna ha i minst halvstor storlek.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av PangaeaJahapp... Här är den syn som mötte mig nu på eftermiddagen... Freddieparet har äntligen kommit till skott... vilket verkligen behövdes, honan har sett närmast sprickfärdig ut den senaste tiden... så det kanske inte är så överraskande att kakan är den största jag sett... ytan är som min hand ungefär...Kommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmJo du har rätt, men jag har sett så många fiskar växa upp, och just stora ciklider vill jag gärna ha i minst halvstor storlek.
Slängde nyss ner P. loisellei i 10 cm storlek i 900 karet... de försvann rätt fort!Anders LKommentar
-
-
Kul att se att det fungerar för "barnen".
Föräldrarna har tagit det lugnt i ett år nu men verkar också vara på gång härnere i Genarp.
Har 6 st småttingar (10-15 cm) kvar från 1:a kullen som jag får flytta på nu då det ser ut att bli svåra tider för dem.
Anli: Fy, fy ! Inte göra sig av med så sällsynta fiskar på det viset, bjud då hellre dina stora på fryst torskfilé istället.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Ursprungligen postat av anliJo, och sen en är det rätt bra om de är så stora att de inte blir mat till de andra firrarna!
Slängde nyss ner P. loisellei i 10 cm storlek i 900 karet... de försvann rätt fort!
det gör väl dig till gammelmorfar eller nått?Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
Kommentar