Carophyll Pink innehåller 8 % Astaxanthin. Vad innehöll Naturose astax??
Erbjudande till medlemmar-NatuRose Astaxanthin.
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Faktum är att även Cyanotech har problem att lämna "bäst före" datum utan menar på att det håller upp till 3 år om det varit i frysen och inte utsatts för ljus. Troligen håller produkten längre men Naturose går inte ut med det. Det var den känslan jag fick när jag hade en direkt diskussion med dom angående hållbarheten.
Om du har haft produkten i frysen och inlindad utan att få ljus på sig så tror jag att de mycket väl kan fungera fortfarande. Troligen inte lika bra som färskt, men inte dåligt för den delen.Kommentar
-
Kommentar
-
Hur mkt Astaxanthin innehåller det då? Jag har trott att det vart 100%."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Alla överdoserar inte...
Faktum är att även Cyanotech har problem att lämna "bäst före" datum utan menar på att det håller upp till 3 år om det varit i frysen och inte utsatts för ljus. Troligen håller produkten längre men Naturose går inte ut med det. Det var den känslan jag fick när jag hade en direkt diskussion med dom angående hållbarheten.
Om du har haft produkten i frysen och inlindad utan att få ljus på sig så tror jag att de mycket väl kan fungera fortfarande. Troligen inte lika bra som färskt, men inte dåligt för den delen.
ok nästan alla då
men som sagt jag har fått den infon att nästan från tillverkningsdagen så börjar astaxhantin att oxidera och förlorar kraft långsamt, en mörk och kall förvaring gör dock att den håller sig användbar länge, men med lite sämre effekt med tiden.....stark upphettning försämrar effekten våldsamt över 55grader är direkt olämpligt fick jag mig sagt.......Senast redigerad av cichlids4fun; 18 August 2008, 00:32.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
-
Jo..men inte som medlemserbjudande till NCS medlemmar.
Besked idag från Kristin på Linkan AB
Ursprungligen postat av Kristin, Linkan AB
Vi håller på för fullt med att leta upp en ny astaxantin-producent som kan leverera en produkt som är jämförbar med NatuRose, (samma alg och ungefär samma astaxantinhalt), och som man dessutom kan lita på kvalitets- och hygienmässigt. I nuläget har vi lovande 3 kandidater, resten är en förhandlingssak. Hur priset kommer att ligga vet vi ju dock inte i nuläget, återkommer med detta så snart vi vet.:
Innehåller 3% Astaxanthin.Kommentar
-
Jag kan ju se ett problem att dosera det och få det utblandat.
Jag har själv beställt det nya men inte använt det ännu.JanneKommentar
-
Verkar vara kinesiskt..eller?Kommentar
-
Kommentar
-
en del elaka men du var vår Gud Fader
(går du på sömnmedel) eller har du skaffat dig ett riktigt jobb
vi vill se många fler inlägg
tänk på att du närmar dig 10000 inlägg fan vad vi ska reta dig då
detta var off topicjag är Ateist
men Gud talade till mig