Ciklidbladet nr 3/2004

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Cutekid
    Användare
    • January 2003
    • 3368

citat:Ursprungligen skickat av Micke

citat:Ursprungligen skickat av Christian Alfredsson

Han var förbi i veckan och lämnade av första högen med foton. Många bra i den högen.
    Självklart, det är ju en Nikon...[]
    Ääähhh Canon är ju king eller vad säger du Christian?
    Carl

Besök petrochromis.com´s forum:

http://petrochromis.com/phpbb3/

Kommentar

• imported_n/a
      Användare
      • July 2004
      • 428

[/quote]

Ääähhh Canon är ju king eller vad säger du Christian?
      [/quote]
      Jobbade som fotograf i många år och hade möjlighet att testa både de ena och andra, håller med Canon är king
      /Lasse

Kommentar

• Christian Alfredsson
        NCS Medlem

• April 2002
        • 4179

Tyvärr var Kjell ensam med Michael under styrelsemötet i Alingsås. Veckan efter hade han köpt en Nikon med 3 objektiv + blixt.

Jag sa att de var bra. Kanon kan bara Canon

Det innebär iallafall att det blir bättre bilder i CB vilket är det viktigaste
        Christian Alfredsson
        http://www.zoopet.com
        http://www.christianalfredsson.com

Kommentar

• Hank
          Användare
          • April 2002
          • 1321

Fick också CB3 igår :-D
          /#378 Hank
          Zoonen:
          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

NCS medlemsbilder:
          http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

Kommentar

• Festae
            NCS Medlem
            • December 2003
            • 45

Äntligen kom den!

*Slutet gott allting gott*
            //Magnus
            720 l Central/Sydamerika ,375 l Victoria, 160 l sällskap

Kommentar

• Guy_P
              Användare
              • April 2002
              • 301

Min brevbärare tycker inte alls om mig, jag har inte fått nr 3 i dag "fredag" heller.

Guy
              Guy

Kommentar

• mikro
                Användare
                • November 2002
                • 666

inte jag heller : (
                /Mikael

Kommentar

• Guy_P
                  Användare
                  • April 2002
                  • 301

Ny vecka, måndag 4 oktober, inget ciklidblad i posten i dag heller. Nu börjar jag snart bli lite sur.

Guy
                  Guy

Kommentar

• Hank
                    Användare
                    • April 2002
                    • 1321

citat:Ny vecka, måndag 4 oktober, inget ciklidblad i posten i dag heller. Nu börjar jag snart bli lite sur.
                    Se "första sidan"......
                    /#378 Hank
                    Zoonen:
                    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

NCS medlemsbilder:
                    http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

Kommentar

• StefanL
                      Användare
                      • August 2002
                      • 10784

Nu måste jag faktiskt ge en liten eloge till de som fortfarande inte fått någon CB...det är faktiskt sådär två veckor sedan utgivning av denna CB och att ännu inte fått någon är ganska dåligt.

Vems felet är tycker jag nu är av ganska irrelevant ordning. Två veckors försening är inte bra...

Så det är bra gjort av de som inte fått någon att inte tappa humöret i denna tråd utan påvisar fortfarande acceptans för rådande situation.

Kommentar

• Mikael
                        Användare
                        • April 2002
                        • 347

citat:Nu måste jag faktiskt ge en liten eloge till de som fortfarande inte fått någon CB...det är faktiskt sådär två veckor sedan utgivning av denna CB och att ännu inte fått någon är ganska dåligt.

Vems felet är tycker jag nu är av ganska irrelevant ordning. Två veckors försening är inte bra...
                        Och nu måste jag faktiskt ifrågasätta syftet med ditt inlägg.

Du blandar äpplen med päron och det innebär att den som läser ditt inlägg får en felaktig bild av vad som skett, tyvärr för NCS del en negativ bild (förvisso slänger väl dessvärre jag själv ett extra vedträ på brasan med detta inlägg [xx(]). Nu har du ju postat ett och annat inlägg tidigare här på ciklid.se (dagens understatement kanske ) och av dem kan man ju knappast dra slutsatsen att du är illvillig på något sätt. Men.

Min personliga uppfattning är att om du tänkte efter före så skulle det bli färre "onödiga" inlägg liknande det här ovan. Fast givetvis står det dig helt fritt att skriva så många inlägg du vill med det innehåll du själv anser lämpligt även framledes.

/Mikael Mayer
                        Skriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.

- Lars Falk

Kommentar

• Kjell Fohrman
                          Användare
                          • April 2002
                          • 4619

Förstår faktiskt inte alls ditt inlägg Mikael där du "bemöter" Tricellas inlägg - speciellt om man har i åtanke Tricellas tidigare inlägg i denna tråd.
                          Håller faktiskt med Tricella i hans inlägg - jag tycker också att de som ännu inte fått CB3 skall ha en eloge för sitt tålamod.
                          Tricella skyller ju faktiskt inte på styrelsen utan konstaterar bara krasst - oavsett vem som gjort fel (man kan väl förutsätta att det är posten) så måste det hela rättas till och redas ut.
                          Det verkar ju ytterst märkligt om vissa ännu inte fått sin tidning trots att 2 tidningar skickats till dom.

Kommentar

• Micke
                            Användare
                            • April 2002
                            • 9579

Nej jag förstår inte heller Mikaels svar här, kanske har det skett en misstolkning.
                            Tricellas inlägg kritiserar ju inte någon.
                            Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                            Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• Johan
                              Användare
                              • August 2002
                              • 3029

funderade lite på en sak, när det är annoser i cb, är det cb som frågar butikerna eller säger butikerna till er att de vill ha annons?

täntke lite på att det är fler & fler som fotograferar sina fiskar nu med digitalkameror, vore kanske "bra" om vi kunde få in annonser eller nåt slags erbjudande för medlemmar här som vill köpa digitalkamera. de butikerna kanske vore intresserade då det ofta diskuteras bilder o kamera märken här.

Kommentar

• Ola Svensson
                                Användare
                                • April 2002
                                • 14633

Bra idé att ta in [u]informativa</u> anonser tycker jag. Blöjor, rakhyvlar och tvättmedel slipper jag gärna. En fördel med anonserna idag är att man gärna tittar på dem ungefär som en varukatalog (dvs. de är inte helt ointressanta). Personligen skulle jag gärna se att de bytte utseende på dem oftare. Jag börjar bli lite trött på vissa fiskbilder i anonserna.
                                Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

Arbetssätt...