Yes! Samma här! Underbart, veckan är räddad. [8D]
Ciklidbladet nr 3/2004
Kollaps
X
-
-
citat:Jippie! nu damp just ciklidbladet nr 3 ner på hallmattan Ska slänga mig över den genast..
Tyvärr är man ju på jobbet!/#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
Nu har CB äntligen kommit till mig också!!
Tack för allt jobb du, Mikael, lagt ned...och även andra ansvariga om någon varit engagerad.
Felipe...jag blir grymt avundsjuk!
Men är du inte medlem i NCS? (Om det är så, ja då jämnar avundsjukan ut sig)Kommentar
-
Nu tätnar mystiken...
Kul givetvis att en del av er väntande nu fått CB. Det borde ni inte ha fått... [:0] Tidningarna lämnades in på posten igår och de borde inte vara framme förrän på torsdag/fredag. Kanske har någon ansvarig på posten kommit på att service inte är farligt och sänt våra föreningsbrev som A-post (som en liten kompensation för försnillandet av de tidigare tidningarna). Eller, så är det några förvunna exemplar som dykt upp. Då dimper det ner ett ex till senare i veckan till er CB-lösa Jag väntar med spänning på mer info senare i veckan.
Hur som helst. Läs och njut nu!
/Mikael MayerSkriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
-
En första anblick och några artiklar genomlästa...
Det känns som om Ciklidbladet får ett högt betyg även denna gång. Många bra artiklar och det som känns väldigt trevligt är bredden på artiklarnas ämnesområden.
Jag måste dock kommentera lite...
Mikael Mayer...en härlig artikel om styrelsemöte som vanligtvis kan vara farligt nära att ha en tråkig stämpel över sig.
Sedan var det roligt att få skratta en del också..."Kjell Fohrman rör sig som en vig chiffonjé".
Jag kan tänka mig att du har en del att stå till svars för när du möter "den viga chiffonjén" igen!
Även trevligt med Kjell Fohrmans kritiska artikel angående Inter Zoo mässan...plus en del nyheter som var riktigt intressanta.
Ur övriga artikelutbudet känns det väldigt bra överlag och jag skall ta mig en tid att läsa igenom varje artikel grundligt.
Jag tycker däremot att varje artikel är värd att få vara med i omröstning och inte "bara speciellt utvalda"...Kommentar
-
citat:Jag kan tänka mig att du har en del att stå till svars för när du möter "den viga chiffonjén" igen!
Ciklidhälsningar
Kjell
PS. Åker för övrigt ikväll ner till Diskuschampionatet och tänkte "plåga" er med en artikel om detta evenemang i nästa nummer nummer av Ciklidbladet. Denna gång förhoppningsvis också med bättre foton eftersom jag köpt en ny leksak (Nikon D70 med diverse objektiv). Den bästa med den är att den nästan är helautomatisk vilket innebär att även om jag är lite trött i ögonen (bier är gott) på morgonen (fotar innan de öppnar på morgonen) så blir ändå skärpan perfekt.Kommentar
-
Ta till lite rovfisktaktik för att få in Mayer inom kramradie...
Lycka till med kameran Kjell. Men kom ihåg att kameran är som ett verktyg...försöker man banka i spik med skruvmejsel så blir det inte så lyckat även om några spikar åker in (jag vet detta då jag har haft många timmar huvudbry för att få till bra foton och jag försöker fortfarande). Du har ju dock rutin på detta så det blir säkert några fantastiskt snygga foton. Ha det gött på Diskuschampionatet! Ser fram emot en artikel med grymt snygga foton och ett väldigt proffsigt berättande.Kommentar
-
Han var förbi i veckan och lämnade av första högen med foton. Många bra i den högen.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Christian Alfredsson
Han var förbi i veckan och lämnade av första högen med foton. Många bra i den högen.Kommentar
-
-
-
-
-
CB3 kom också till mig idag.Kommentar
-
Jag sällar mig inte till dem som har fått den i dag, men den som väntar på något ................
GuyGuyKommentar
Kommentar