If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tycker att CB kommer ut alldeles för sällan och att den är på tok för tunn!!!
Du som alla andra medlemmar är välkommen att bidra med artiklar så att vi kan göra Ciklidbladet tjockare.
Det är tillgången på artiklar som avgör hur många sidor det blir. Minst 48 sidor är målet. Förra numret var 56 sidor, nästa nummer kommer också att vara 56 sidor + en kalender.
citat:Vad kan man begära när en 08 har skrivit artikeln
Du har väl också noterat det suddiga fotot - antagligen fotat av en paparazzi på 1 kilometers avstånd
jo det är ju klart, men jag tror att det var samma 08 som tog fotot, jag menar med den förvanskningen av det..........det ser ju tom. ut som jag är tunnhårig på bilden
ska förresten återbesöka er fina ciklidstad nästa fredag så vill du ha 2005års avgift i förskott så se till att vara på samma ställe, då utan fotograf tack, om jag var sen sist så kan jag ju vara tidig denna gång............
Hejsan!
Skickade en batalning på postgiro på nordea igår. Hur länge tar det innan man får medlems kort och ciklidbladen? Får man bara det senaste eller få man alla som har kommit ut tidigare i år?
Om du betalat in medlemsavgift för år 2004 så kommer du att få samtliga CB som hittills delats ut för 2004...dvs när CB kommer till dig så är det nummer 1/2004, 2/2004 och 3/2004 som du får.
Om du betalat in medlemsavgift för år 2004 så kommer du att få samtliga CB som hittills delats ut för 2004...dvs när CB kommer till dig så är det nummer 1/2004, 2/2004 och 3/2004 som du får.
Kommentar