Jag har inte heller fått det :/ de första två kom fram utan problem.
Ciklidbladet nr 3/2004
Kollaps
X
-
-
-
Mycket trevligt nummer, Amazonartikel var grym! Bland de bästa hintintills. Och så några rätt roliga artiklar bla "Aldrig mera en gurami" som var helskön Bra variation på typen av artiklar, både underhållning och behövlig fakta... fisktuberkulos lät ju läskigt!
Men där snacket om ett kommande malawi-julnummer... det låter ännu läskigare[:0]!
Anders LKommentar
-
jag bytte adress för ett tag sedan fick ok på att den var ändrad men vill ändå dubbel kolla, ny adress folkungagatan 11 i kalmar.Kommentar
-
citat:jag bytte adress för ett tag sedan fick ok på att den var ändrad men vill ändå dubbel kolla, ny adress folkungagatan 11 i kalmar.
Om det skulle ha missats i skarven när han tog över så skicka in en ny adressändring (du ser ju vilken adress det står på tidningen när du får den).
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
Såg att du hade flyttat - kanske missade jag din adress-ändring - är Oxhagsgatan rätt adress?
Ciklidhälsningar
Kjell
/HasseKommentar
-
Tick tack tick tack tick tack...hm...ingen CB än![:0]
Nu får jag vänta tills nästa vecka...usch fi attan![V]Kommentar
-
Såväl Johans som Hasses adressändringar har kommit mig tillhanda genom mail. Jag kommer att kolla i medlemsregistret när jag kommer hem från jobbet så att ändring är gjord där.
Jag hoppas att de som skrivit i denna tråd om uteblivet CB är de få undantagen och att det stora flertalet fått sin tidning i tid, dvs att förseningen går att skylla på posten...[:0] Det har i vart fall gått iväg lika många tidningar som vi är medlemmar i NCS. För det fall det skulle visa sig att några inte får sina tidningar, eller att ni får dem väldigt sent, är jag tacksam för ett litet mail eller annan kontakt med anledning av detta. I så fall måste/ska jag vända mig till posten och söka felkällan där (och naturligtvis se om det finns ett problem i datorn eller med mig själv... [xx(]) och även skicka en ny tidning till dem som inte fått någon.
/Mikael Mayer
Skriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
-
Neeeej! Inget ciklidblad idag heller
Edit: Såg att fler i Kalmar inte fått bladet än heller, kanske är posten som slöar här då...
Christofferhttp://www.adelgren.se/akvarium/Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Mikael
... dvs att förseningen går att skylla på posten...[:0] D
Får se om den kommer på måndag.Kommentar
-
Humor humor humor Jag fick min tidning igår (läs torsdag) och det finns fortfarande folk i sverige som inte har fått tidningen
Det lilla jag har kollat igenom CBrna(?) så ser de ut att hålla mycket hög kvaliteKommentar
-
Usch och fy för posten.. Man bor ju ändå i den kungliga huvudstaden för bövelen! Nåja, kan väl vänta tills måndag.Magnus LovgrenKommentar
-
citat:Ryktet förtäljer att det kommer att bli en riktigt lång sådan i nästa nummer av CB.citatet stämmer, det der ut att bli ganska mycket malawi i nästa nummer. I de två senaste numren har ju fokus varit på sydamerika
citat:Bra variation på typen av artiklar, både underhållning och behövlig fakta... fisktuberkulos lät ju läskigt!
Men där snacket om ett kommande malawi-julnummer... det låter ännu läskigare!Kommentar
-
Fasen också, en hel helg utan CB! Mikae, du får jättegärna kolla min adress i registret så att den stämmer. Bor i Partille.
/Jonas
540 (180x60x50) under uppbyggnad
30L Nano under planering
Drömmer om ett NanorevKommentar
-
Tycker att CB kommer ut alldeles för sällan och att den är på tok för tunn!!!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
Kommentar