Opa?!?!...jag har inte fått någon än!
Ciklidbladet nr 3/2004
Kollaps
X
-
-
citat: Opa?!?!...jag har inte fått någon än
Hyfsat foto på mittuppslaget eller vad tycker ni?
Min favoritartikel är annars "Aldrig mera en gurami" som ju har en lite annorlunda vinkling på akvariehobbyn.
Man slås ju också av alla bra foton (inte bara Kjell Nilsson som utmärker sig med fantastiska foton). Kanske är det ett resultat av fototävlingen för flera av fotona därifrån har ju använts i artiklarna.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
#Hyfsat foto på mittuppslaget eller vad tycker ni?#
Tycker att man borde ha en discus bild på varje nummer i mittuppslaget, så man kan plocka ur och rama in
Kommentar
-
jag ser ifram emot amazonas artikeln när jag har tid/orkar läsa tidningen. Ser ut att vara en hel del kul iaf./Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
-
-
Hej!
bra nummer..........
stör mig lite på en artikel i den bara, där det förekommer felaktigheter och ren lögn, och ett smygtaget foto på 2 riktiga fulingar(tillstånd ej givet för publicering)
vilken det gäller vet nog kjell och jag hoppas att det inte upprepas, det var faktisk jag som högg tag i kjell för att få betala årsavgiften och inte tvärtom.
argahälsningar
PeterMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
citat:stör mig lite på en artikel i den bara, där det förekommer felaktigheter och ren lögn, och ett smygtaget foto på 2 riktiga fulingar(tillstånd ej givet för publicering)
vilken det gäller vet nog kjell och jag hoppas att det inte upprepas, det var faktisk jag som högg tag i kjell för att få betala årsavgiften och inte tvärtom.
Du har väl också noterat det suddiga fotot - antagligen fotat av en paparazzi på 1 kilometers avstånd[8D]
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
Kommentar
-
-
Har bara kolla igenom lite snabbt tyvärr var det inte så mycket om malawi men det ska bli kul att läsa den ändå och amazonas artikeln ser ut att ha mycket läsvärtKommentar
-
-
citat:tyvärr var det inte så mycket om malawi
citatnget CB idag heller
Ciklidhälsningar
Kjell
Kommentar
-
citat:Ryktet förtäljer att det kommer att bli en riktigt lång sådan i nästa nummer av CB.
Jag har en del idéer till mindre förändringar av Ciklidbladet.
Efter årets sista nummer kommer jag därför att be om era synpunkter på denna årgång och idéer inför nästa år.
Givetvis går det bra att lämna synpunkter redan nu (så länge dom är positiva ).Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av olaJ
Jag fick 2 st..............:-)
Inte konstigt att det saknas Ciklidblad i lokalen...Kommentar
Kommentar