Det blir även i år en kalender. Korten som ska vara med tas som bäst ut just nu. Tyvärr blir det inte bilder på 12 Troffar som jag yrkade på utan lite mer blandning. (Hade kunna sträckt mig till Tropheus och Petrochromis).
Kalendern 2005
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Vi har ju alla olika önskemål. Jag tycker att Centralarna får rycka upp sig. Vi troffeidoter har nu nästan fått med något om tropheus i varje CB. Tycker det märks på forumet att det har blivit ett ökat intresse.
Ni får jobba lite med artiklar! Ni har ju grymt mycket material på forumet och massor av bra bilder på era personliga hemsidor.
Någon bild kanske kommer med.Kommentar
-
-
Jag hade faktiskt inte dött av en smal kalender (12 troffar, 12 Crenicichla, 12 Jaguarciklider). 12 kort på samma fiskindivid i olika sinnesstämmningar hade varit rätt kul (typ 12 st Lilltrisse eller vad nu Trisse två heter)Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Håller med. 12 snäckskalslekare vore kul, kan fixa det till 2006. Eller så gör vi en troffekalender och säljer i USA och blir miljooonääärer.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Fredrik H.
Håller med. 12 snäckskalslekare vore kul, kan fixa det till 2006. Eller så gör vi en troffekalender och säljer i USA och blir miljooonääärer.Kommentar
-
Vem el. vilka har plåtat nästa års "omslags-firrar"?"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Ola Svensson
Jag hade faktiskt inte dött av en smal kalender (12 troffar, 12 Crenicichla, 12 Jaguarciklider). 12 kort på samma fiskindivid i olika sinnesstämmningar hade varit rätt kul (typ 12 st Lilltrisse eller vad nu Trisse två heter)Anders LKommentar
-
Låter ju lysande anli...... intresse finns garanterat !!!
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av anli
citat:Ursprungligen skickat av Ola Svensson
Jag hade faktiskt inte dött av en smal kalender (12 troffar, 12 Crenicichla, 12 Jaguarciklider). 12 kort på samma fiskindivid i olika sinnesstämmningar hade varit rätt kul (typ 12 st Lilltrisse eller vad nu Trisse två heter)
Äntligen! Äntligen! Äntligen!Kommentar
-
eh.. hur stora brukar artiklarna på ciklidbladet vara, dvs hur många ord? Så man vet inom vilka ramar man skall hålla sig inomAnders LKommentar
-
Det finns inga begränsningar åt något håll. En av de mindre var ju fiskfällan, en av de längre Sydamerika-artikeln i kommande nummer. Blir den för stor går det alltid att dela upp i fler nummer. Snacka om cliffhanger isåfall!Kommentar
-
japp, då har man skickat in bidraget! Nu har man äntligen dragit sitt strå till stacken. Och Christian skall äntligen få sitt vilja fram: "Tropheus" nämns absolut inte alls... fast lite Tangayika finns det ändå .. nåja risken för att bli refuserad finns ju fortfarandeAnders LKommentar
-
Strålande !!! Vi ser fram emot att få läsa korrekturet....
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar