Akvarielagret/Service

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • deelay
    Användare
    • September 2002
    • 5394

Förstår inte hur man kan tacka någon som sålt en burk som läcker, självklart måste dom fixa det men jag skulle fortfarande vara arg/besviken och definitivt skulle jag alldrig tacka dom efter att ha betalat massa pengar för att få vatten på golvet, skulle snarare fråga hur dom hade tänkt o kompensera mig för obehaget typ bjudit på burken^^ hade dom gjort nått sånt hade jag kanske kallat det för service.
    http://www.aquariumstockholm.se/

Kommentar

• cf.akvarielagret
      Användare
      • April 2002
      • 5028

Känns lite obehagligt när en som delay yttrar sig som överhuvudtaget inte har en aning om vad som har hänt,
      Det som har hänt är att kunden köpte ett aquastabilakvarium av oss efter ett tag säger han att det läcker vi tar kontakt med tillverkaren som säger att det är kondensproblem och rampen ligger ej som den ska vi beslutar att hämta burken fyller den låter det gå över en vecka skakar den drar i siliconfogarna utan läckage beslutar att göra nya fogar transporterar hem den till kunden, härbärgerar alla hans fiskar och tar inget betalt för detta.
      jag är Ateist
      men Gud talade till mig
      Gud är stor
      jag frågade hur stor ? inget svar
      han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• deelay
        Användare
        • September 2002
        • 5394

Förstår inte personangreppet?
        "en som jag" vad menar du med det?
        Förövrigt så var mitt inlägg generellt
        citerar mig själv

"Förstår inte hur man kan tacka någon" inga namn nämnda.
        Du kan ju inte komma med personangrepp bara för att hans/hennes tråd inte va korrekt då borde du ist ha rättat den långt tidigare kanske?

Kommentar

• fredrikr
          Användare
          • October 2002
          • 985

Du är ute och cyklar, deelay.
          Fred rik Rams berg, Stockholm. Moderator för Köp och Sälj-avdelningen.  <font color="red">2005-06-05:</font id="red">
          http://www.stockholmsciklidklubb.com   http://akvarium.ramsberg.net     <font color="red">Nya bilder!</font id="red">

Kommentar

• deelay
            Användare
            • September 2002
            • 5394

citat:Ursprungligen skickat av fredrikr

Du är ute och cyklar, deelay.
            Utveckla tack så jag inte cyklar vilse.

Kommentar

• Björn Duzäll
              Användare
              • February 2004
              • 47

Blir lite trött på vissa inlägg i ämnet. Det jag ville berätta var om bra service, kundvård, hjälpsamhet etc. Att detta ska vändas till något annat var inte tanken. När man ger någon "credit" för något så är det lätt att vända på det tydligen, men om jag hade klagat på någon skulle alla hållt med och tyckt att "det är för jävligt".

Så åter igen, Tack Christer & Co.

Från en trogen kund.
              Björn
              bjorn@duzall.se

Kommentar

• Christer T

Deelay skrev:
                citat:Förstår inte hur man kan tacka någon som sålt en burk som läcker, självklart måste dom fixa det men jag skulle fortfarande vara arg/besviken och definitivt skulle jag alldrig tacka dom efter att ha betalat massa pengar för att få vatten på golvet, skulle snarare fråga hur dom hade tänkt o kompensera mig för obehaget typ bjudit på burken^^ hade dom gjort nått sånt hade jag kanske kallat det för service.
                Hmm, skulle bara citera första meningen och det var det. Vad tycker du butikerna som säljer akvarier ska göra? Ha alla akvarier provfyllda några veckor innan dom säljs? Akvarielagret har ju i det här fallet gjort allt man kunnat för kunden. Kanske till och med lagat ett fel som inte fanns. (Har själv kondens problem med en burk med formpressad plastramp. Varför gör inte tillverkaren något åt det??)

Jag har jobbat med försäljning och service i nästan 20 år och tycker det här är ett utmärkt sätt att ta hand om kunden. Jag skulle inte tveka att handla alla mina akvariegrejor på "Lagret" om dom bara hade lite vettigare priser också.

Kommentar

• Mr.Fish
                  Användare
                  • May 2004
                  • 1403

Jag vill bara säga att "vi glada amatörer är övervakade"
                  Storebror ser dej från ovan !! Hjälp ! Jag måste rymma nån stans..
                  vart ???

Kommentar

• Christer T

På vilket sätt är det smygreklam? Akvarielagret har besvarat ett inlägg med fakta. I övrigt är det kunder som lämnat sina omdömmen.

Kommentar

• imported_n/a
                      Användare
                      • August 2002
                      • 330

citat:Ursprungligen skickat av Ulf P

Ärligt talat, är inte detta smygreklam ?

Jag är förvånad att herr Forhman inte plockat bort detta ämnen än...

Varför skulle han det? är väll inte ens hans roll här? just här har han väll ingen mer talan än någon annan medlem? Vi befinner oss inte på zoopet nu.

Kommentar

• imported_n/a
                        Användare
                        • August 2002
                        • 330

citat:Ursprungligen skickat av Björnen

Blir lite trött på vissa inlägg i ämnet. Det jag ville berätta var om bra service, kundvård, hjälpsamhet etc. Att detta ska vändas till något annat var inte tanken. När man ger någon "credit" för något så är det lätt att vända på det tydligen, men om jag hade klagat på någon skulle alla hållt med och tyckt att "det är för jävligt".

Så åter igen, Tack Christer & Co.

Från en trogen kund.
                        Det hela tycks ha vänt här ,eller? Det läckte ju inte utan du inbillade dig bara,sen så ryckte hela lagret ut med bärsele på ryggen o fixade till det,typ skakade o ruskade på karet,sen var det bra,o sen vart du lugn o skrev här....var det så björne?

Kommentar

• Mr.Fish
                          Användare
                          • May 2004
                          • 1403

Smyyyg reeklaaaam ?? vaaad ääärrr deeeettt????? KKrriiissteer
                          mmmiiinnn kommpiis ??? -Anonym-

Kommentar

• Christer T

Finns det några krav på att man ska vara hyfsat nykter för att få svara på inlägg?

Kommentar

• Mr.Fish
                              Användare
                              • May 2004
                              • 1403

Och hur nyckter ärv du då,herr Christer ?

Kommentar

• imported_n/a
                                Användare
                                • August 2002
                                • 330

citat:Ursprungligen skickat av Christer C

Finns det några krav på att man ska vara hyfsat nykter för att få svara på inlägg?
                                nix,Det säger väl sig självt?Vilka datorer besitter alkolås? Förressten vad menar du chrille lille?Man kan väl säga sin mening utan vodka eller lustgas.

Kommentar

Arbetssätt...