Förstår inte hur man kan tacka någon som sålt en burk som läcker, självklart måste dom fixa det men jag skulle fortfarande vara arg/besviken och definitivt skulle jag alldrig tacka dom efter att ha betalat massa pengar för att få vatten på golvet, skulle snarare fråga hur dom hade tänkt o kompensera mig för obehaget typ bjudit på burken^^ hade dom gjort nått sånt hade jag kanske kallat det för service.
Akvarielagret/Service
Kollaps
X
-
-
Känns lite obehagligt när en som delay yttrar sig som överhuvudtaget inte har en aning om vad som har hänt,
Det som har hänt är att kunden köpte ett aquastabilakvarium av oss efter ett tag säger han att det läcker vi tar kontakt med tillverkaren som säger att det är kondensproblem och rampen ligger ej som den ska vi beslutar att hämta burken fyller den låter det gå över en vecka skakar den drar i siliconfogarna utan läckage beslutar att göra nya fogar transporterar hem den till kunden, härbärgerar alla hans fiskar och tar inget betalt för detta.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Förstår inte personangreppet?
"en som jag" vad menar du med det?
Förövrigt så var mitt inlägg generellt
citerar mig själv
"Förstår inte hur man kan tacka någon" inga namn nämnda.
Du kan ju inte komma med personangrepp bara för att hans/hennes tråd inte va korrekt då borde du ist ha rättat den långt tidigare kanske?
Kommentar
-
Du är ute och cyklar, deelay.Fred rik Rams berg, Stockholm. Moderator för Köp och Sälj-avdelningen. <font color="red">2005-06-05:</font id="red">
http://www.stockholmsciklidklubb.com http://akvarium.ramsberg.net <font color="red">Nya bilder!</font id="red">Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av fredrikr
Du är ute och cyklar, deelay.
Kommentar
-
Blir lite trött på vissa inlägg i ämnet. Det jag ville berätta var om bra service, kundvård, hjälpsamhet etc. Att detta ska vändas till något annat var inte tanken. När man ger någon "credit" för något så är det lätt att vända på det tydligen, men om jag hade klagat på någon skulle alla hållt med och tyckt att "det är för jävligt".
Så åter igen, Tack Christer & Co.
Från en trogen kund.Björn
bjorn@duzall.seKommentar
-
Deelay skrev:citat:Förstår inte hur man kan tacka någon som sålt en burk som läcker, självklart måste dom fixa det men jag skulle fortfarande vara arg/besviken och definitivt skulle jag alldrig tacka dom efter att ha betalat massa pengar för att få vatten på golvet, skulle snarare fråga hur dom hade tänkt o kompensera mig för obehaget typ bjudit på burken^^ hade dom gjort nått sånt hade jag kanske kallat det för service.
Jag har jobbat med försäljning och service i nästan 20 år och tycker det här är ett utmärkt sätt att ta hand om kunden. Jag skulle inte tveka att handla alla mina akvariegrejor på "Lagret" om dom bara hade lite vettigare priser också.Kommentar
-
Jag vill bara säga att "vi glada amatörer är övervakade"
Storebror ser dej från ovan !! Hjälp ! Jag måste rymma nån stans..
vart ???Kommentar
-
På vilket sätt är det smygreklam? Akvarielagret har besvarat ett inlägg med fakta. I övrigt är det kunder som lämnat sina omdömmen.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Ulf P
Ärligt talat, är inte detta smygreklam ?
Jag är förvånad att herr Forhman inte plockat bort detta ämnen än...
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Björnen
Blir lite trött på vissa inlägg i ämnet. Det jag ville berätta var om bra service, kundvård, hjälpsamhet etc. Att detta ska vändas till något annat var inte tanken. När man ger någon "credit" för något så är det lätt att vända på det tydligen, men om jag hade klagat på någon skulle alla hållt med och tyckt att "det är för jävligt".
Så åter igen, Tack Christer & Co.
Från en trogen kund.Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Christer C
Finns det några krav på att man ska vara hyfsat nykter för att få svara på inlägg?Kommentar
Kommentar