If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Carstens Dyrehandel har eksisteret siden 1987 og er Aalborgs ældste dyrehandel. Vi går meget op i at hjælpe kunderne gennem vores mange års erfaring og viden.
mitt 676l akvarium är snart klart och ska innehålla vf Auratus, typ 30-40 st, har kollat runt lite och carstens dyrehandel har fått in närmare 100 st-gåin på länken och sen på m.Auratus för bild, men Stoby och akvarieteknik verkar oxå intressant-du sa att dom var små, hur små?
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
I stoby var det väl en 8-10st dom var väldigt fina men ofantligt dyra.
tror att det var bortot en 120-130styck medans malawi tog 99kr och dom hade ganska många
blek!? du menar att att flera hanar var bleka? jag är mest intresserad av hur hannarna ser ut, men mittlinjen-såg du hur den såg ut? var den otydlig eller skarp, jag är mest intresserad av de auratus som ´har ett grönaktikt skimmer i mittlinjen
trist att dom flesta inte kan fota sina importer-det tar inte så mycket tid och det behöver inte vara så bra kvalitet utan det räcker att det är ganska dåligt faktiskt! utifrån den kvaliten går det att utläsa väldigt mycket-faktiskt väldigt mycket för ett vant öga
Kommentar