roccster:
Jo jag tror att det blir det med. Så jag tror jag ska se om jag hittar någon modell som har något lägre l/h
Då hänger jag med.
Det låter ju allt mera och mera intressant. Det tåls att tänka på. Som du säger skulle det kunna bli snyggt.
Det kan ju bli snyggt med. Och ditt blev ju bra. Jag håller med dig om att stenar inte ska dra till sig uppmärksamhet ifrån fiskarna.
Så därför håller jag mig med till en eller två sorters sten.
citat:Låter kanske lite mycket, kan man inte justera flödet på den?
citat:Cunning plan är uttrycket som Baldrick och Mr Black Adder använder när de har en listig plan. Det betyder att jag tror du är på rätt väg
citatär tror jag tvärtom. 1-2 moduler är skitsnyggt i vardera hörnet. Kanske en i ena hörnet som döljer cirk. pumpen och en i mitten som del av berget vilket borrar sig ner i den fina sanden? Bara spånar lite här.
citat:Jag gick inte så mycket på att få en naturlig look i mitt kar. Istället så placerade jag stora kalkstenar som bakgrund och byggde stenrösen med en mörkt grå sten jag plockat på en strand utanför Kungsbacka (se min zoon). Min tanke med detta var att max ha två olika färger på stenen så de inte skulle ta för mycket fokus från fiskarna. Men som jag sa så gick jag inte så mycket på den naturliga biotopiska miljön
Så därför håller jag mig med till en eller två sorters sten.
Kommentar