Bra val Rickard!
Äntligen är jag Tropheus ägare
Kollaps
X
-
-
-
Detta har jag väntat på...Jag inhandlade åtta stycken ungdjur (F1) "Kirschen fleck -Mabibili" i Maj.
De har växt, så det knakar och nu går en av honorna och tuggar...
-feedback !Kommentar
-
Nog är troffar den ciklid som fångar en mest när jag läser dessa rader så får man ett sug i troffe-tarmen igen.
jag har ju slängt ut alla sötvattensburkar till förmån för två saltvatten-dito och det enda som är igång är under cyckling nu så det är tomt och inte så spännande ännu om man säger så...
men till jul ungefär ska man kunna lägga ner ett par Clowner var det tänkt.Kommentar
-
citat:jag har ju slängt ut alla sötvattensburkar till förmån för två saltvatten-ditoKommentar
-
Tack själv jenny!
Mina t."pemba"-yngel häll sig till en början högt upp i stenröset (som f.övrigt gick ända up till ytan) och där "åt de upp sig" tilllite större storlek (2cm?) och då började de slarva omkring i hela akvariet...
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Mr.Fish
citat:jag har ju slängt ut alla sötvattensburkar till förmån för två saltvatten-ditoKommentar
-
Då har man skaffat sig sin första Tropheus-grupp
37st små Tropheus moorii "Kalambo" F1 blev det! Nu hoppas jag att de ska växa upp och bilda en harmonisk grupp i sitt nya kar.
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Hur har det gått med din Tropheus moorii "Kalambo" grupp,Mattias?
Farsan har intressen av att skaffa sådanna,har du några foton kanske?Kommentar
Kommentar