Auktion

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

    #61
    citat:Christian måste ha lånat Kjells Nikon...
    Nej, men han åkte hem ens innan auktionen var över på lördan, var oanträffbar under hela söndan, och han tog ledigt från jobbet hela måndan och hela tiden så satt han ute i "fiskhuset" för att få till ett bra foto[:p] - till slut måste ju även ett kort med den kameran bli bra

    Kommentar

    • Cutekid
      Användare
      • January 2003
      • 3368

      #62
      He he he era Nikon freakar. Nä jag och Christian får väl fortsätta att producera superbilder med våra Canons i fortsättningen. Hoppas jag kan trycka till några bilder på mina Foai i kväll. Annars får du eller Kjell komma över och fota

      Mvh
      Carl

      Besök petrochromis.com´s forum:

      http://petrochromis.com/phpbb3/

      Kommentar

      • Tony
        Användare
        • April 2002
        • 4594

        #63
        Undra när jag skall lära mig att det är en snygg fisk på fotot. Jag som brukar ha lätt att lära )

        Grymt bra foto hur som helst, det lär nog bli till att skaffa en 300D inom snar framtid.

        Tony Englund

        Kommentar

        • Micke
          Användare
          • April 2002
          • 9579

          #64
          citat:Nej, men han åkte hem ens innan auktionen var över på lördan, var oanträffbar under hela söndan, och han tog ledigt från jobbet hela måndan och hela tiden så satt han ute i "fiskhuset" för att få till ett bra foto - till slut måste ju även ett kort med den kameran bli bra
          Nu förstår jag varför Christian redan har börjat prata om att byta till en 20D. Slutaren på hans nuvarande kamera börjar väl bli utsliten...[:p]

          citat:Nä jag och Christian får väl fortsätta att producera superbilder med våra Canons i fortsättningen.
          Eftersom Joakim (webbansvarig) också på väg att bli Nikon-ägare, var det inte svårt att övertala honom att lägga in ett oskärpe-filter för alla inskickade foton tagna med Canon-kameror...
          Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
          Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

          Kommentar

          • Joakim Draktoft
            NCS Medlem
            • April 2002
            • 7334

            #65
            Du får inte avslöja mig så där Micke

            Förresten, kameran kommer i slutet av nästa vecka.....

            Joakim Draktoft
            f.d Webmaster Ciklid.se
            ____________________________________________

            Kommentar

            • Cutekid
              Användare
              • January 2003
              • 3368

              #66
              citat:Ursprungligen skickat av Christian Alfredsson



              Har fotat en fisk jag köpte på auktionen. Ruskigt nöjd med dem. Detta inlägg är speciellt för dig CuteKid.
              Vilken fångstplats är det på dina X. sima Christian?
              Carl

              Besök petrochromis.com´s forum:

              http://petrochromis.com/phpbb3/

              Kommentar

              • Byttorp
                Användare
                • November 2003
                • 1585

                #67
                Tony. Vill du låna min 300D och testa med så är det bara att höra av sig. Kan ta med den när jag kommer ut och kollar dina nyheter.
                Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                Ordförande GCG

                Kommentar

                • Tony
                  Användare
                  • April 2002
                  • 4594

                  #68
                  Byttorp, en sån strålande idé! =) Det vore kul att se vad som går att göra med den innan jag köper en.

                  Det blir inflyttning av alla burkar i helgen, allt är klart men golvet skall härda ett antal dygn bara.

                  Tony Englund

                  Kommentar

                  Arbetssätt...