If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nej, men han åkte hem ens innan auktionen var över på lördan, var oanträffbar under hela söndan, och han tog ledigt från jobbet hela måndan och hela tiden så satt han ute i "fiskhuset" för att få till ett bra foto[:p] - till slut måste ju även ett kort med den kameran bli bra
He he he era Nikon freakar. Nä jag och Christian får väl fortsätta att producera superbilder med våra Canons i fortsättningen. Hoppas jag kan trycka till några bilder på mina Foai i kväll. Annars får du eller Kjell komma över och fota
citat:Nej, men han åkte hem ens innan auktionen var över på lördan, var oanträffbar under hela söndan, och han tog ledigt från jobbet hela måndan och hela tiden så satt han ute i "fiskhuset" för att få till ett bra foto - till slut måste ju även ett kort med den kameran bli bra
Nu förstår jag varför Christian redan har börjat prata om att byta till en 20D. Slutaren på hans nuvarande kamera börjar väl bli utsliten...[:p]
citat:Nä jag och Christian får väl fortsätta att producera superbilder med våra Canons i fortsättningen.
Eftersom Joakim (webbansvarig) också på väg att bli Nikon-ägare, var det inte svårt att övertala honom att lägga in ett oskärpe-filter för alla inskickade foton tagna med Canon-kameror...
Kommentar