If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Trevlig tråd för övrigt. En fundering till er som byggt stor kar själva. Med tanke på hur billigt man kan komma över defekta 720 liters kar så tänkte jag bygga ett stort kar av glasen ifrån ett antal av dessa.
Tanken är att göra detta åbäke 200(bredd)x200(djup)x60(höjd). Någon idé på hur man enklast löser frågan angående botten? Är glasfiber lättarbetat? Hur fäster man glas/glasfiber?
Tacksam för hjälp
citat:Ursprungligen skickat av FI
talstreck kanske ??
- Oj vilken fin fisk! utbrast Bertil och pekade på den lilla röda fisken som glatt simmade fram och tillbaka längs framrutan.
- Jo den är rätt grann den där, jag har faktiskt fått såna där att leka en gång, sa Ove och sträckte på sig lite stolt.
- Men vaddå, det där är ju inte ens en ciklid! skrockade Arvid retsamt och drog med sig Bertil mot ingången till ciklidavdelningen. Ove slängde en irriterad blick mot Arvid och stod kvar ett tag och muttrade något ohörbart, men skyndade sedan vidare mot ciklidavdelningen där Bertil och Arvid redan hade fastnad vid ett av ciklidkaren och lockat till sig en försäljare som gestikulerade vilt i hopp om att få sälja något.
Ha ha,Jodå Schull jag menar naturligtvis vågrätt,men ibland kan jag ha lite svårt att skilja på det där.
Samma är det med väderstreck.
Höger &Vänster har jag koll på i allafall,sak samma med styrbord&babord.
Kommentar