De blev inga moduler köpte en Btn Rocky istället, fick den till ett bra pris. ska montera den nu i veckan som kommer .
Btn moduler.
Kollaps
X
-
-
hej!
Jag undrar hur det blir om man har ett akwalux 720L med 60cm djup?
Krävs det 80cm djup eller blir det väldigt bra med 60cm också ?Kommentar
-
WhiZpEr - ska vara full ttillräckligt vad jag har läst...
Jag valde 70cm djup för att ha kvar botten att bygga på *S*
Kolla med killarna som har satt bakgrunder, min har inte kommit än....
Det jag vet är att Rocky är den bakgrund som tar minst plats i karet , kontra Malawi och dom andra!
Deathdealer"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
-
whizper - min dator är TOKKNAS!!!!
Fick in svaret på fel sida?!?!??!
hmmmmm....sorry!
Deathdealer"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
vad menar du såg ju ditt svar men jag ville inte veta om det går bra med 60 djup till bakgrunder utan om det gick bra för moduler.Kommentar
-
WhiZpEr - min dator beter sig grymmt konstigt...det svar jag skrev på en annan tråd, såg jag i din, och när jag kom tillbax var den rätta där?!?!??
Klart det går bra!!! Tänk inte fyrkantigt bara....*S* Såg en kille som hade gjort ett överhäng med en modul....läckert!!
Men dom är ganska stora!!! (modulerna)
-
citat:Ursprungligen skickat av Schull
Jannemannen! Tänk på att en H-modul som är förtyngd så den ligger på botten väger lika mycket som en sten ( skulle tro att en H-modul skulle väga en 50-60 kg minst) har jag fåt förklarat för mig iaf, och då kann man ju lika gärna hämta stenen från naturen själv pluss att man riskerar ju inte att grannen har modul-H i sit kar oxå..
MVH/LasseRicard Hulteke - Välkommen till Min zoonKommentar
-
okej, så det blir inte för litet med ett akvarium med 60 djup då om man har moduler? för dom bygger väl rätt mycket vad jag har förstått.Kommentar
-
Det finns ju en hel del olika "tjocklekar" på modulerna...
Visst kan jag ju tycka att ju djupare kar desto bättre men tycker absolut inte det är för dåligt med ett kar som är 60cm djupt...
Du kan ju ha mestadels "smala" moduler och sedan nå`n enstaka som sticker ut lite för att få liv i bygget...Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av WhiZpEr
okej, så det blir inte för litet med ett akvarium med 60 djup då om man har moduler? för dom bygger väl rätt mycket vad jag har förstått.
Ricard Hulteke - Välkommen till Min zoonKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Ricard
citat:Ursprungligen skickat av WhiZpEr
okej, så det blir inte för litet med ett akvarium med 60 djup då om man har moduler? för dom bygger väl rätt mycket vad jag har förstått.
Rätt lite moduler du har men det blir nästan mer effektfullt då !
Kommentar
-
citat:Vad har du för djup ?
Rätt lite moduler du har men det blir nästan mer effektfullt då !
Jag har lite moduler pga att jag är student. Har helt enkelt inte råd med fler. Tog den största och borrade 4 hål för sil och har ett kraftpaket i så det funkar som innerfilter. Har också plats med Jäger 300W. Den är 55cm...
Ricard Hulteke - Välkommen till Min zoonKommentar
-
Kommentar