If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
citat:Ursprungligen skickat av Christian Alfredsson
Han har varit medlem så länge som han hade ciklider. Nu är det bara saltvatten som gäller.
Mm.. synd att det inte finns en lika fin tidning som behandlar hela akvaristiken.. Då hade jag kunnat slänga ihop en hel del artiklar om växter och ljus.
Mm.. synd att det inte finns en lika fin tidning som behandlar hela akvaristiken.. Då hade jag kunnat slänga ihop en hel del artiklar om växter och ljus.
Du är välkommen att skriva artiklar till Ciklidbladet! Artiklar om växter, belysning, inredning och akvarieteknik passar ju också bra i en tidning riktad till ciklidister. Dessutom behöver man inte vara medlem i NCS för att bidra med artiklar, en stor del av artiklarna är faktiskt skrivna av icke medlemmar.
citat:Wrang är här och ställer gärna upp. Jag mailar kort till dig och hans epost.
Det blir kanon men jag tror att jag kan få ihop en tillräckligt lång utan nån hjälp, men jag hinner tyvärr inte börja förens till helgen men än är det väll inte stop på ett bra tag ?=)..
Det blir kanon men jag tror att jag kan få ihop en tillräckligt lång utan nån hjälp, men jag hinner tyvärr inte börja förens till helgen men än är det väll inte stop på ett bra tag ?=)..
Ok!
Skoj att du hjälper till med text till Christians foton. Normalt är deadline för Ciklidbladet omkring 2 månader före utgivningsdatum.
Det är troligtvis din mail som inte funkar. Jag har mailat dig för att höra hur det går med artikeln utan att få svar. Ska jag lägga upp bilderna så att du kan hämta dem eller har du någon fungerande mail?
Kommentar