Intresseförfrågan: lokal i Göteborg

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • odilou
    Användare
    • April 2002
    • 308

    Intresseförfrågan: lokal i Göteborg

    Entusiaster!

    Jag och ett par vänner kommer inom kort starta odlingsverksamhet i en nyinförskaffad lokal. Lokalen är belägen i gamla Masthugget, omfattar cirka 100m2 fördelat på två rum samt toalett, har kaklat golv, golvbrunn, hyfsat låg hyra samt fönster och ett strålande läge.
    Jag skriver det här inlägget för att:
    det finns plats för åtminstone ytterligare en glad ciklidist med tanganyika-hjärtat på rätt ställe. Kanske är det du? Ställ gärna frågor direkt i tråden eller maila mig.

    Bästa hälsningar,

    Rasmus
    för
    Vegastadens CO
  • ciklidMartin
    Användare
    • February 2004
    • 213

    #2

    Hej!

    Håller själv på att starta upp en egen lokal för akvariefisk. Det är VÄLDIGT kul att kunna ha flera kar med favoritfiskarna. En stor fördel är om man kan vara flera. Då blir det lättare med matning och skötsel; man behöver ju inte titta till dem varje dag och man kan åka på semester med gott samvete.


    www.polarpumpen.se, Fujitsu värmepump

    Kommentar

    • Per H
      Användare
      • March 2004
      • 147

      #3
      Bor i Gbg. Håller på med malawi men har börjat snegla på Tangissar. Kan man komma på studiebesök när ni kommit i ordning?
      Per H

      Kommentar

      • ZakatH
        Användare
        • April 2004
        • 313

        #4
        Masthugget, mina gamla hemtrakter det. Hade jag bott kvar hade jag nog hoppat på utan att tveka, men jag bor numera 16mil norr om gbg. =/
        Kanske kan kika förbi någon gång dock, har fortfarande några gamla kompisar kvar i masthugget. =)

        Kommentar

        Arbetssätt...