brorsans samling oddballs, mkt trevlig samling tycker jag
Bilder på lite oddballs
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jepp, mycket trevlig samling! Knivfisken äger, jag har aldrig haft någon men då man ser de där bilderna så vill man gärna ha en. Grymt läcker och speciell fisk. Och den där gäddan, "Hujeta Pike", vad är det för fisk? Blir den stor, är den mycket rovgirig? Ser riktigt ball ut.
Vad är det för skillnad på "Small spot" och "Large spot" då det gäller Paratilapian förutom just utseendet? Är det olika arter, geografiska varianter eller är det odlingsvarianter?Fredrik Isaksson
Bildarkivet -
Hujetan är en rovtetra som påstås bli 70cm ! Bror min tror dock att channan kommer äta upp den snart hehehe. Men den är _mycket_ rovgirig ... det är alla fiskar däri utom fei fengen.
citat:
Är det olika arter, geografiska varianterfish r friendKommentar
-
Sa inte Sonia att small spot och large spot var olika arter (large spot obeskriven)? Det går nog slå upp i ciklidboken upplaga 2. Hur stort är akvariet?Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
ujuj! Vilken grym knivfisk! Mycket fin samling måste jag säga, "puffers" e ju omotståndliga!
Å "big spot" ser lovande ut..
Stackars "charming fenix" i det sällskapet!
Anders LKommentar
-
Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
-
citat:Fast de skriver även att festaen blir 25 cm TL och käkar små räkdjur...Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Daniel Odell
brorsans samling oddballs, mkt trevlig samling tycker jag
Kommentar
-
-
Hur stor är Channan ?
Ctenolucius hjueta hjueta kan bli 70cm stor men C hjueta beani blir max 30cmKommentar
-
-
Kommentar
-
-
Orm: noterade du inte? Jag sa inte: "En sån måååste jag haaa!"
Jag börjar bli mogen och seriös, faller inte för första bästa kufiska fisk längreAnders LKommentar
Kommentar