20000:- mot 7000:- är helt sjukt stor skillnad som låter helt absurd, större en nått annat jag sett, det vore skoj o se var du fick dom svenska priserna ifrån och dom andra så kallade nätpriserna och vilket typ av produkter det handlade om, stämmer det som du säger så kan jag klart förstå att man väljer att handla för 7000:- men som sagt detta e nog ett riktigt skräckexempel som du talar om.
Handen på hjärtat... hade jag kunnat pruta det svenska priset till 10000:- så hade jag kört på det, då har dom iaf fått en chans.
Vad jag menar mer är att om man ska köpa tex en pump som i sverige kostar 1100 som du kan beställa för kanske 750 så tycker jag man bör köpa den i sverige, det e skillnad på 350 och 13000...
Handen på hjärtat... hade jag kunnat pruta det svenska priset till 10000:- så hade jag kört på det, då har dom iaf fått en chans.
Vad jag menar mer är att om man ska köpa tex en pump som i sverige kostar 1100 som du kan beställa för kanske 750 så tycker jag man bör köpa den i sverige, det e skillnad på 350 och 13000...
Kommentar