Ciklidbladet 3/2004

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

Vem tror ni fick Ciklibladet idag[:p] när ni andra får vänta ett par veckor till[]!!!!!!
    Verkligen ett kanonnummer - kolla bara in fisken som täcker hela mittuppslaget - eller de vassa gaddarna på sid 33[8D] - för att inte tala om det annorlunda designade akvariet på sid 38[:0]

Ja ja synd om er som ännu inte har fått Ciklidbladet[B)] - jag tänker på er när jag ligger i soffan på kontoret och läser CB[:X]

Ciklidhälsningar
    Kjell
    PS. Anledningen till att jag fick in ett ex av CB var att tryckeriet skickade det till mig med UPS - dock måste jag tyvärr lämna ifrån mig exemplaret till helgen när NCS har styrelsemöte i Alingsås
    Upplagan i övrigt lär väl komma till Sverige i början av nästa vecka och sedan tar det väl ca. ytterligare en vecka innan den når medlemmarna.

Kommentar

• Micke
      Användare
      • April 2002
      • 9579

Ja det ska bli skoj att få se det till helgen.
      Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
      Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• Johan
        Användare
        • August 2002
        • 3029

flyttar snart, til vem ska jag maila den nya adressen?

Kommentar

• Joakim Draktoft
          NCS Medlem
          • April 2002
          • 7334

Vad gäller adressbyte Johan, så har du två alternativ;
          Gör den online på: http://www.ciklid.se/ncs_visa.asp?NR=755, eller maila till medlem@ciklid.se

Vad gäller för er som går och funderar på om det ändå inte är dax att bli medlem, ta en titt på ett provnummer från 2003 på: http://www.ciklid.se/ncs_visa.asp?NR=766

Har ni tittat på denna, så inser ni snabbt att det är väl investerade pengar !!

Ser också fram emot att få se nya nummret i helgen

Joakim Draktoft
          f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

Arbetssätt...