foster mamma

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Alexander Ylipää
    Användare
    • October 2003
    • 3615

foster mamma

Hej!
    Köpte 1 pidgeon blood "lekpar" från finland, och som bonus fick jag med 2 st snakeskinn yngel (5cm). Som han själv har odlat.
    Nu har Jag alla fyra i ett 70 liters för karantän. Så såg jag igår att de små ynglen började picka på sidorna av kroppen på pidgeonparet
    Är detta vanligt
    Mvh Alex
  • Alexander Ylipää
    Användare
    • October 2003
    • 3615

Tack för alla svar. Ska komma ihåg det här...
    Mvh Alex

Kommentar

• StefanL
      Användare
      • August 2002
      • 10784

Jag är inte direkt kunnig inom detta område, men rent logiskt så är det väl inte så underligt att yngel "pickar" på de vuxnas kroppar då de i starten av sitt liv livnär sig på föräldrarnas sekret som de har på kroppen.

När de inte har föräldrarna där så kan de säkert "adoptera" nya föräldrar i en situation som denna...

Sedan är det sommartider och kanske så är många Discus-kunniga på semester. Får man inte svar så kan man alltid försöka hitta svaren på nätet...det är fel att förutsätta att detta forum ger ett automatiskt svar på ens frågor.

Kommentar

• Alexander Ylipää
        Användare
        • October 2003
        • 3615

citatedan är det sommartider och kanske så är många Discus-kunniga på semester. Får man inte svar så kan man alltid försöka hitta svaren på nätet...det är fel att förutsätta att detta forum ger ett automatiskt svar på ens frågor.
        Nja. Jag skulle säga att man börjar komma hem från sin semester och börja jobba?
        Mvh Alex

Kommentar

• Ola Svensson
          Användare
          • April 2002
          • 14633

Det är dessutom inte självklart att de vuxna diskussarna gillar det här utan helt enkelt få stå ut med lite slemnaffsande (jmf fenbitande).
          Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

Arbetssätt...