Co2 anläggning

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Seco
    • October 2023
    • 3

Co2 anläggning

Komplett Co2 anläggning med Regulator, magnetventi och Tropicas difusor upp till 325L. För sodastream flaskor.
    Finns också en Ph Controller av märket Milwaukee mc122.
    Prisförslag 1500kr

Glenn Olsen
    mobil 0734 246025
    glenn.olsen42@gmail.com
    Senast redigerad av Seco; 26 October 2023, 13:50. Anledning: Såld
  • Blamicke
    Användare
    • January 2025
    • 6

Tjena e rätt ny på co2 grejjer jag har ett kar på 720 å ett på 650 som ja tänkte börja med 1 av karen å pröva å köra lite co2 i som sakt e ny du skriver upp till 325L vad behöver man byya/köpa för att få de att lira till tex 720/650L?/mvh mikael

Kommentar

• tropfrog
      Användare
      • July 2003
      • 1845

Precis som anonsen antyder så är det diffusorn som begränsar. För 720 liter behöver du en större/effektivare difusor. Sodastream flaska innebär att den kanske inte räcker mer än 2-4 veckor i ett 720 kar. Inte en begränsning i funktionen, men eventuellt lite irriterande att behöva byta flaska så ofta.

Mvh
      Magnus

Kommentar

• Blamicke
        Användare
        • January 2025
        • 6

Ursprungligen postat av tropfrog
        Precis som anonsen antyder så är det diffusorn som begränsar. För 720 liter behöver du en större/effektivare difusor. Sodastream flaska innebär att den kanske inte räcker mer än 2-4 veckor i ett 720 kar. Inte en begränsning i funktionen, men eventuellt lite irriterande att behöva byta flaska så ofta.

Mvh
        Magnus
        Hej tack för svar! Då ska jag kika runt lite granna å se vad jag kan hitta på????/mvh mikael

Kommentar

Arbetssätt...