Svullen panda kille?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen👍 1
-
Svullen buk efter favoritmat kan vara bara det att han förätit sig, men det bör ju gå ner rätt snart. Om det fortsätter skulle jag fråga på en bra akvariebutik
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
När jag kom hem från jobbet idag mötes jag istället av att han har ett svullet öga, lite grått också han är med och äter så vet inte hur illa de är?Kommentar
-
-
Ja magen gick ner under natten, nya problemet är att han har ett svullet öga.. man han kommer fram och äter. Ska jag stoppa honom i en liten tank och tillsätta salt?Kommentar
-
Hur är läget nu?
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Min pandakille är lite svullen i ögat en men har gott ner betydligt så håller tummarna att de inte blir något bakslag!👍 1Kommentar
-
Hej! Det kan vara så att någon annan av dina ciklider har kommit åt hans öga. En av mina ciklider tjafsade med de andra och fick ett par tänder i ögat och hans ena öga blev lite svullet och grått. Testa att hålla något i närheten av den sidan och om han inte reagerar så är han halvblind.Kommentar
Kommentar