Nån som har nån c. Spectabilis och sälja?
Caquetaia spectabilis
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
glömde skriva med de. Jag har bara mindre firrar just nu som blir stora sen.
mellan 5-10 cm då skulle bli bra.
hur många ja vill ha beror på pris och om man kan få tag på fleraSenast redigerad av bigtony; 08 July 2019, 16:18.Kommentar
-
Ge mig nån dag så kollar jag med min kontakt. Han har både spectabilis och myersi från och till. Spectabilis är en underbart art jag själv haft i omgångar.Kommentar
-
mest spectabilis är intressant just för färgen
aldrig haft dom jag. Men dom ska vara som petenia i betende om jag läst rätt?Kommentar
-
Tycker petenia är jävligt timida jämfört med spectabilis. Hade min första spectabilis med stora cichlor som den höll i schack. Dom kan vara skapligt aggro. Petenia har jag en grupp på 5st som går med 10cm fiskar utan problem medans spectabilis har slagit ihjäl fisk av dubbel storlek för mig inkl artfränder.Kommentar
-
jaha okej. ja jag har haft Petenia jag också. riktigt fega.
aha så dom är aggro spectabilisen.
jag har ju madagaskar ciklider nu och jenaro herrera och nån eldbuk. skulle de bli problem tror du med en spectabilis?
Kommentar
-
Kommentar
-
Exakt polleni
yes som dom mesta ciklider. Griniga å jäkliga haha
men får ta och testa spectabilis om de nu finns har reserv kar om de blir problem sen i längden.Kommentar
-
Jag väntar på lite svar ifrån min kontakt. Hade du lagt ut denna annons för typ 2 mån sen hade jag haft en på ca 20cm till dig.Kommentar
-
Okej får hoppas han har nåra hemma
ja de hade varit nice med en stor rackare
men då för 2 månader sen hade man ett helt annat planerande med karet och fiskarnaKommentar
Kommentar