CA sökes

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Skitjeepen
    NCS Medlem
    • December 2013
    • 156

CA sökes

Hej gör ett försök att få tag på någon av dessa arter i Sverige, Bor i Stockholm själv

Talamancaheros Sieboldii
    Oscura Heterospila
  • Wett
    Användare
    • February 2013
    • 100

Vet inte om du fick mitt andra meddelande. Jag har sökt Heterospila i många år. Jag har besökt flera butiker i hela landet, sökt på detta forum, efterlyst på fisklistor. Hört med butiker runt om i landet om de kan beställa hem osv. utan att lyckas. Jag hittade dock några för en dryg vecka sedan i Danmark..Då jag var på arbetsresa i veckan i Göteborg så tog jag färjan över och besökte Unimati som butiken heter <info@unimati.dk>,. Där köpte jag sex stycken som nu går i min burk. Det var förövrigt den absolut fräschaste akvariebutik jag någonsin besökt. Dessutom bra priser.

Kommentar

• Skitjeepen
      NCS Medlem
      • December 2013
      • 156

Tack. Hmm. Måste kanske ändra om lite i helgplanerna framöver. Hoppar dina mår bra. Otroligt vackra fiskar.

Kommentar

• Wett
        Användare
        • February 2013
        • 100

De mår toppen, möjligen kan jag avvara ett par om jag får i hop ett eller möjligen två par av de övriga...men det tar nog sin lilla tid.

Kommentar

• Skitjeepen
          NCS Medlem
          • December 2013
          • 156

Låter strålande, du får skicka upp lite kort dom när dom vuxit på sig, så fina fiskar

Kommentar

Arbetssätt...