Nån som vet något bra ställe i stockholmsområdet där man kan köpa malawi (mbuna)? förutom akvarielagret
Köpa malawi
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
Det brukar finnas Malawi i någon burk hos dom flesta zoobutikerna men dom har ju inget utbud. Vilken/vilka arter är du ute efter?Kommentar
-
-
Har du kollat fisklistan hos A-lagret? Går ju att beställa hem det man vill ha. Då får man hämta fisken direkt utan att den packas upp i butiken.Kommentar
-
-
Att beställa blir oftast billigare eftersom butiken inte packar upp fisken. Dom tar med andra ord ingen risk för att fisken hinner dö innan den säljs, den tar inte upp ngt akvarium i butiken osv. Men man kan få vänta på att det man vill ha dyker upp på listorna. Det är iofs kul att sitta och hoppas varje gång det kommer ut ny lista och man blir så jävla lycklig när den fisken man leteat länge efter finns med
Om du vill kan jag kolla runt lite med malawifolk i Sthlm (och övriga Sverige och Danmark) vad som finns att få tag på. Skicka en lista på fisk du är ute efter på pm så återkommer jag.Kommentar
-
Ok. Kanske ska beställa nån gång.
kommer troligen också skicka min lista till dig näs jag har tänkt på vad jag ska haKommentar
-
-
Kommentar