Jag vill ha de separerade för att kunna lyfta ut de när det är dax att tömma ur fisken. Annars hade jag gjort ett kar med väggar. De blir 14 breda 19 höga och 290 djupa
Fiskhuset
Kollaps
X
-
-
-
Så då var karen limmade2 FotonKommentar
-
-
Kommentar
-
Följer din tråd lite i skymundan. Imponerande och intressant från husrenoveringen till limning av yngelakvarium.
Vilken tjocklek(mm) kör du med på glasen?
Och borrar du själv? Om ja, vilket borr och var har du köpt det?Kommentar
-
Kommentar
-
Tack för svar. Har varit nyfiken på att borra i glas länge. En teknik som kan vara bra att kunna hantera i denna hobby.
Tack också för trevlig tråd. Många trevliga projekt. Synd att forumet inte längre är som det har varit med sitt forna flöde.
Har ibland funderat på om inte ciklid.org och Zoopet borde slå sig samman. I och för sig tycker jag att ciklid.org har utvecklats mer till ett projekt forum inom akvaristik. Men det gör ju inget, skulle kunna ligga under en avdelning som heter just projekt. Fisken i fråga är ju det som är den primära anledningen till alla trådar eller avdelningar, och läses säkert gärna av en ciklid.org eller Zoopet besökare.
Nåja, det var lite off från din trevliga tråd. Kör hårt så fortsätter jag följa i periferin.Kommentar
-
Så blir yngel hotellet Bilden är tagen innan allt är monterat och de sista genomföringar saknas på bilden1 FotoKommentar
-
-
Kommentar
-
Har du fått igång "dropp-filtret"? Funderar på att ordna något liknande till mina Koi. Tror du att det är nödvändigt att storleks-sortera pimpstenen. Sätter det igen om de minsta bitarna (10mm) finns med?
Per SKommentar
-
Och jag som tyckte att jag tog i när jag bestämde mig för att bygga allt själv!!! Hatten av, det här är ett snäpp värre än jag ens kunnat fantisera ihop!Carpe DiemKommentar
-
Kommentar
Kommentar