Där ser man... Har varit till Aquatropic en del. Ligger inte så långt hemmifrån. Snart dags för en ny tur dit.
Fiskhuset
Kollaps
X
-
-
Jag såg när han la ut bilden på FB och ringde direkt och bokade de. Det var första gången jag var där. Han hade fått in rätt mycket Troffar precis, en super fin grupp Kmbwimba och Murago Moba. sen fanns det Lufubu, Caramba, Pemba, Katoto, Muzumi Green, Ikola och fler som jag säkert glömtKommentar
-
Så nu äntligen har jag fått igång belysning till alla kar. När jag orkar gör jag nog en ramp till på varje kar då ljuset är lite svagt längst bak. Jag har även beställt glas till de sista karen som är klart att hämta om några veckor2 FotonKommentar
-
Blev jättebra detta ju. Ljust fräscht och städat. Bra jobbat och gillas tumme på det.
Är du förtjust i Tropheus?Kommentar
-
Kommentar
-
Nu har de snart gått i två veckor och börjar känna sig trygga. I början av december ska de få flytta ihop med Muzumi Green gruppen i fisk huset3 FotonKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Nu har jag hämtat glas till de sista tre karen och det första är limmat. Omnågon vecka är nog äntligen den ena ställningen full och jag kan sätta ihop min Muzumi grupp med Kushangaza paret2 FotonKommentar
-
Så nu är det vatten i alla karen. Saknar ljus och lite sten i bara. I helgen löder jag ihop två ramper och sätter i fisken1 FotoKommentar
-
Nu är fisken flyttad och ramperna igång1 FotoKommentar
-
-
Kommentar
Kommentar