Åååh va Gött, börjar komma sig det där. Ser riktigt bra ut Bara att köra på nu, skönare att vara inne och jobba i vinter
Fiskhuset
Kollaps
X
-
-
Ja men det är en del kvar på utsidan innan jag kan börja inne1 FotoKommentar
-
Ja det tar alltid lite tid det där... Men ring in förstärkning til att såga så skjuter du upp panelen på 0-tid Hur många kar får du in tror du?Kommentar
-
Jag funderar på det Tror det blir 12st 300liters på höger sida.120x60x35+120x60x40+120x60x40+120x60x45 på varje sektion. Vänster sida inte riktigt klar planerad men ett 250x80x60 ska in. Resten blir kanske så här: 2st 125x80x60, 3st 166x80x50 4st 125x80x40. Kortväggen blir yngelburkar från 20 till 150 liter ca 10-15 stSenast redigerad av Pettap; 01 October 2018, 14:02.Kommentar
-
-
-
Det blir lite blandade kar till en början. 1200 karet är mr Mraz gamla träburk, han bygger ny och lite störreKommentar
-
Kommentar
-
Jodå han är igång, tror han har tre fyra burkar med Troffar igångKommentar
-
-
Kommentar
-
Det går segt nu, mörka kvällar gör att det går sakta. Just nu gör jag det sista på framsidan med att bygga en ny vägg istället för garageporten.Kommentar
-
Gamla garage porten är nu borta och i dag har jag stommar och isolerat. På bilden syns det gamla innertaket som ska rivas snare, somni ser blir det lite högre i takhöjd nästa steg blir att måla och spika panel1 FotoKommentar
-
Det går framåt
Inte bara att fixa med ställningar och burkar osv när man först måste bygga om hela huset dom ska stå i, men du kallade det för ett litet projekt vill jag minnas?Kommentar
-
Jo men det är ju bara 20m2Kommentar
Kommentar