Jag är också imponerad av dina fina projekt! Följer alltid det du skriver och visar. Forumet är intressant och lätt att följa till skillnad från fb. fått många tips till mitt eget Fiskrum!
Fiskhuset
Kollaps
X
-
Det är inte den starkaste av arterna som överlever, inte heller den mest intelligenta som överlever. Det är den som är mest anpassningsbar för förändring. / C.Darwin -
Visst är det kul att följa dig! Tråkigt värre är att många hellre glor på tråkiga facebook där man inte kan hitta bland dessa nonsenstrådar!
Men det är så tyvärr NCS vill ha det!
Det är säkert många som vill använda garage som fiskhus! och det är bra att kunna följa det här i forumet!960 liter...snart!Kommentar
-
Yes!!!! Riktigt skoj att det kommer nytt projekt från dig Ser fram emot att följa detta i høst. Dina tidigare prosjekt har varit helt super Antal följare +1!Kommentar
-
Fick lite hjälp av en kollega att sätta vindskivor, fotbräda och fotplåt. Nu är det bara att lägga pannor1 FotoKommentar
-
Ena sidan klar2 FotonKommentar
-
-
-
Gött... Snart klar nu ock kan börja inne.. Tror vi är flera som ser väldigt fram emot när den biten startar.... Automatiska vattenbyten nu då Pettap ?
Kommentar
-
Du med dina megaprojekt
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Jag gillar dem stenhårt alltsåKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Taket är på och jag har tillägsisolerat två väggar. Vi har ju haft ett jävla väder här så det har stått still ett tag. I helgen ser det ut att bli bättre och hoppas på att kunna fortsätta. David jag förstod det ville bara tona ner det lite på ett skämtsamt sätt2 FotonKommentar
-
-
I dag har jag försökt tillägsisolera en sid till. Ena stunden sol och nästa storm med ösregn2 FotonKommentar
Kommentar