Fiskhuset
Kollaps
X
-
Ja luft-luft verkar vara det smartaste alternativet. Har bergvärme i huset och funderade på att gräva kulvert men efter lite funderande så blir det smartare med luft. Den kan man hålla konstant temperatur året om med samt att den även fungerar som avfuktare. Kommer hålla 24-25 grader i huset. Inga doppvärmare med kokta fiskar som följd -
Trevligt!
Vad blir det för uppvärmning i det här huset? Luft-luft eller?Senast redigerad av Erik Österlund; 21 December 2018, 09:15.Lämna en kommentar:
-
Nu har jag börjat att Regla innerväggarna, får sätta 70mm reglar för att bygga in de gamla stolparna som håller väggarna.1 FotoLämna en kommentar:
-
Om plattan är armerad alternativt ligger på ett underlag som är tillräckligt stabilt så att inte plattan ska ta hela vikten så är det inga problem.Lämna en kommentar:
-
Följer med glädje!
Hur mycket tål ett sånt betonggolv egentligen? Jag menar, det blir ju flera ton på golvet med allt det är vattnet och en bil sprider ju ut sin lilla vikt i varje hörn. Här blir det ju ganska många kg per kvadratcentimeter.... Själv har jag 16 kar i källaren och är alltid lite spak när jag ska fylla ett till. Hur vet man att det håller?Lämna en kommentar:
-
Följer med glädje!
Hur mycket tål ett sånt betonggolv egentligen? Jag menar, det blir ju flera ton på golvet med allt det är vattnet och en bil sprider ju ut sin lilla vikt i varje hörn. Här blir det ju ganska många kg per kvadratcentimeter.... Själv har jag 16 kar i källaren och är alltid lite spak när jag ska fylla ett till. Hur vet man att det håller?Lämna en kommentar:
-
-
-
inredningen ör outstanding, perfekt!Lämna en kommentar:
-
Det blir allt möjligt förutom Daffodiler! Det blir Jullar, hästnosar, Leptosomor, calvus, compressiceps, leleupi, killi, Foai, Boops mmLämna en kommentar:
-
-
Härligt, det blir riktigt fin vintersyssla att börja på insidan snart. Jag blir nyfiken på det stora sällskapsakvariet också. Vad har du tänkt ha där? Samma inredning som tidigare?Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: