Varför står det Quarto högst upp på forumsidan?
Quarto högst upp på forumsidan?
Kollaps
X
-
Quarto högst upp på forumsidan?
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seTaggar: Ingen -
Forumet är ett VBulletin baseat forum och det där verkar vara någon typ av standard logo, bör kunna underhållas och uppdateras av en forum adminBe careful when speaking. You create the world around you with your words. -
Det är logon för forumtemat vi kör här på ciklid.org, hittade följande information enligt nedan, ska gå att uppdatera som sagt
https://themeforest.net/item/quarto-...-theme/8927184Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Blir bra om någon admin fixar detta! Jag blir nervös när jag ser saker jag inteär van vid!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Är nog inte högsta prio att underhålla forumet med tanke på det att det inte är särskilt mycket aktivitet.
Det ska väl vara NCS-loggan där?Kommentar
-
Tar ju bara en minut att fixa! Eller?mvh Wilhelm
-
ska kolla med Christian. vi uppdaterade nyss forumet och hemsidan, något måste gått snettKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Va bra , nu är det fixat! Nu kan jag slappna av igen!
mvh Wilhelm
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Det var lätt att fixa till i alla fall :-)Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar