If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hejsan, jag tillhör de nya medlemmarna och jag tänker ju ta tillfället iakt och komma hela helgen. Jättekul att få träffa flera av er på riktigt så att säga.
vi ses i Kungälv , hälsningar Thomas
Hejsan, jag tillhör de nya medlemmarna och jag tänker ju ta tillfället iakt och komma hela helgen. Jättekul att få träffa flera av er på riktigt så att säga.
vi ses i Kungälv , hälsningar Thomas
välkommen! Mycket trevligt att vi blir så många att det är fullbokat på lördagen!
men man kan fortfarande boka fredagen, banketten och söndagens föredrag
välkommen! Mycket trevligt att vi blir så många att det är fullbokat på lördagen!
men man kan fortfarande boka fredagen, banketten och söndagens föredrag
Jättekul. Tur att jag bokade i tid. Kommer det ut någon mer information eller är det bara att infinna sig på fredagseftermiddagen. Hittar man då en motagnigskommite så att man får nyckeln till boendet och hur är det, jag har bokat in mig på skolan inte hotellet, funkar det som vandrarhem. Skall jag ha med egna sängkläder exempelvis.
Jättekul. Tur att jag bokade i tid. Kommer det ut någon mer information eller är det bara att infinna sig på fredagseftermiddagen. Hittar man då en motagnigskommite så att man får nyckeln till boendet och hur är det, jag har bokat in mig på skolan inte hotellet, funkar det som vandrarhem. Skall jag ha med egna sängkläder exempelvis.
Mvh Thomas
Vi kommer att finna på plats och incheckningen öppnar 15.00, då får du allt med nycklar och så. Inga sängkläder behövs för det är ett B&B
Vi hade hoppas åka ett gäng från Skövde Akvarieförening men vi var för sent ute då det blev fullbokat. Kul det iofs men synd att inte kunna komma med. Kommer några av föredragen spelas in så vi som inte kunde komma med också får lyssna? Var några jag var riktigt sugen på.
Kommentar