Senaste aktivitet funkar inte tycker jag. Det borde komma senaste inlägget och inte alla inlägg fråm första början!
Nytt forum - December 2017
Kollaps
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Det bra ut men jag har kanske inte hittat alla funktioner. Saknar eller hittar inte funktionen senaste nytt. Den kunde man klicka på förut och få alla inlägg man missat sen man var inne sistKommentar
-
1 FotoKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ser inte lika ut på min Samsung men hittade den nu. TackKommentar
-
vill gärna ha bort blå text, svart ger bättre kontrast, åsså saknar jag mycket funktionen att se vilka som läst inlägg. Även om ingen svarar på ett inlägg känns det ju bättre om någon åtminstone läst det, nu har man ingen aning, denna funktion kommer garanterat leda till fler inlägg, Om någon skriver typ 4 inlägg utan svar o vetskap om att någon läst så är jag förvånad om denna vill skriva ett femte inlägg..... Att se bilder på inloggade medlemmar är bra men varför inte även namn?,Kommentar
-
kollar på dettaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
jag har svart text, var har du blå?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
1 FotoKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Nu har jag fått ett klurigt fel som varat några dagar. Jag kan inte skriva inlägg i Google Chrome, använder jag Microsoft Edge så går det bra dock. Har testat logga ut och in samt liknande lösningar utan framgång. Chrome uppdaterat till senaste versionen. Kan göra alla andra funktioner men det går inte trycka i svarsfältet :-) Går inte växla till advancerad editor heller.Kommentar
-
-
Rensa cookies ska fungera. Kan ni testa det?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kan ni som har strul kolla med annan webbläsare? Ev rensa hela historiken ni har? Tror det är någon annan fil som åker ner.Kommentar
-
Kommentar