If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det finns uppenbara buggar som jag inte vet om det ligger på prio listan eller inte? vad är vi medvetna om och inte?
varför hamnar man i köp och sälj efter att ha gått bakåt en sida,
Forumet ska vara avstängt om maninte är inloggad, med flit. Vi gjorde så för ett år sedan typ.
Att man hamnar i köp och sälj vette fasen varför, men vi känner till det
När får du upp: "Du måste vänta 10 sekunder mellan sökningarna. Försök igen om 6 sekunder."
jag lyckas inte provocera fram det
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
När jag går bakåt en sida, sen fram eller växlar mellan 10 dagar och 100 dagar. jag antar att den tar det som en sökning och funktionen finns som ett hinder för överbelastning.
Senast redigerad av Mathias-D; 23 December 2017, 10:40.
Alltid barnsjukdomar vid nya lanseringar. Tycker det är kul att vi uppdateras på olika sätt med jämna mellanrum. Att vi inte står stilla som förening. Snygg design förresten
1365 liter paludarium - 840 liter luft, 525 liter vatten
Det är en väldigt stor uppgradering, vi har inte uppgraderat forumet på många år. Nu har vi senaste versionen av vBulletin. Grundfunktionsmässigt blir det inte bättre än såhär, men nu kan vi välja moderna tillägg för att ta oss till ett ännu bättre forum.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Kommentar