Nytt forum - December 2017
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
När man skriver något under bilden så syns det bara när man klickar på denKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
1 FotoKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
1 FotoKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Jag såg nu när jag kikade i en av "mina" trådar att bilderna jag lagt upp tidigare är så stora att dom inte syns i sin helhet. Det hade ju varit snyggt om det gick att få dom bilderna att bli i mediumstorlek så att det ser ut som det gjorde innan uppdateringen. Är det möjligt?Kommentar
-
Jag skulle vilja att man kom till trådens senaste inlägg när man öppnar ett ämne :-) Håller på att vänja mig här, sidan blev väldigt ljus.Kommentar
-
Jag såg nu när jag kikade i en av "mina" trådar att bilderna jag lagt upp tidigare är så stora att dom inte syns i sin helhet. Det hade ju varit snyggt om det gick att få dom bilderna att bli i mediumstorlek så att det ser ut som det gjorde innan uppdateringen. Är det möjligt?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jag såg nu när jag kikade i en av "mina" trådar att bilderna jag lagt upp tidigare är så stora att dom inte syns i sin helhet. Det hade ju varit snyggt om det gick att få dom bilderna att bli i mediumstorlek så att det ser ut som det gjorde innan uppdateringen. Är det möjligt?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
///David
-
///David
Kommentar