ACA 2004, Denver

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tobias
    Användare
    • June 2004
    • 95

    ACA 2004, Denver

    Var ute på en liten minisemester för att hälsa på vänner som bor i Denver. När vi var där så passade jag på att stanna till vid ACA 2004 mässan (American Cichlid Association).
    160 mil ungefär är det från Phoenix (där jag bor) till Denver. Bensinpriset har stigit till 4 kr litern, vilket är på tok för mycket...
    Hursomhelst, jag var där på torsdagen och söndagen så jag missade väl en del av mässans höjdpunkter. Eftersom jag inte skulle vara där under alla dagar betalade jag inte för att lyssna på gästföreläsarna, vilket jag gärna skulle ha gjort annars.
    Jag har lagt upp lite bilder från mässan på ett annat forum. Det var en ganska intressant mässa med en hel del fina fiskar. 30 bilder ligger uppe, de varierar från ca 15-35 kb, så det kanske kan ta en stund om ni har 56k modem.
    På väg tillbaka in i hobbyn.
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

    #2
    Sidan du länkar till verkar inte funka
    Ciklidhälsningar
    Kjell

    Kommentar

    • Ola Svensson
      Användare
      • April 2002
      • 14633

      #3
      Jo den funkar, men det är lite tecken ivägen. Den här går http://www.simplycichlids.com/forum/...;threadid=1974
      Med vänliga hälsningar

      Ola

      Kommentar

      • Tobias
        Användare
        • June 2004
        • 95

        #4
        Nu ska den funka fast den ser ut som den gör...
        Problemet låg tydligen i de två semikolon som finns med i länken, de slopades från länken. När jag provade som escape innan dem så funkade inte med " tecknet...
        Funkar den inte för er så kan ni prova att kopiera in den här länken:
        På väg tillbaka in i hobbyn.

        Kommentar

        • malawi_voodoo
          Användare
          • July 2002
          • 790

          #5
          hmm snygga fiskar men de kunde ju ha fått gå i snyggare burkar.
          /Glenn Wouda

          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507

          Kommentar

          Arbetssätt...