Tysklandsresa 30 september-2 oktober

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • olaJ
    Användare
    • August 2003
    • 584

Tysklandsresa 30 september-2 oktober

Ciklidvännerna i Malmö tänker åka till Tyskland och besöka en del butiker och ev. odlare i Ruhrområdet, samt tillbringa hela lördagen på akvariemässan i Duisburg. http://www.zierfisch-forum.de/z&a2004/index.html

Priset för att åka med kan ni kolla in på www.ciklidvannerna.se

Intresseanmälningar mottages asap då vi behöver boka bussen i det snaraste, för mer detaljer maila ola@transten.se

Först till kvarn då vi nog får sätta max antal resenärer till ca 25-30 st, beroende på hur mycket plats det finns i bussen.

"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx
  • olaJ
    Användare
    • August 2003
    • 584

En del intresserade har hört av sig och undrat vad som ingår i resans pris, det är buss, färjeöverfarter, hytt på färjan med frukost, 2 nätter på mellanklasshotell med frukost. Inträdet till mässan i Duisburg betalas av varje person, men vi försöker väl att få någon form av grupprabatt gissar jag. Det kommer att bli en kanonresa som vanligt när vi är ute och åker.

Tveka inte att maila för frågor. ola@transten.se
    "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

Kommentar

• olaJ
      Användare
      • August 2003
      • 584

Nu ligger resan under kalendern, jag skrev fel datum i rubriken, resan är 30 sep - 3 okt.

Kommentar

• cichlids4fun
        NCS Medlem
        • April 2002
        • 3111

för oss som är lite dåliga på tyska vad, är det för sorts mässa?
        Mvh
        Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

• Micke
          Användare
          • April 2002
          • 9579

Nu är det sista chansen att anmäla sitt intresse om man vill följa med. Det kommer säkert att bli en mycket trevlig resa. Förutom akvariemässan i Duisburg och det internationella diskuschampionatet kommer vi att besöka någara ciklidbutiker i området. Sen är det ju alltid trevligt att åka buss när den är full med ciklidioter.
          Priset är beroende på hur många som följer med, men det blir omkring 2700:- per person. Då ingår resa, två hotellövernattningar och frukost.
          Ta chansen och häng med!
          Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
          Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

Arbetssätt...