If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nol helt klart, zoofritid i lidköping hade mkt roliga malawi förut men nu har de gått över till mer o mer troffar och tanganyika tycker jag det verkar som, vilket jag älskar!
För o va lite provocativ!!!
Jag tycker det dräller av afrikaner i varje zoobutik, men var hittar du ett bra utbud av t.ex apistogrammor o Crenicaror.
Åled o zoomässan undanräknat????
Akvarium Malawi i Örebro än nog den med bäst utbud, skulle jag tro. DYR DOCK! Men som alla andra sagt så är Nol rätt suverän den med. Trop på Kaggeledstorget har ganska mycket nuförtiden också faktiskt..
Jag lägger min röst på Stoby! Senast jag var där hade dom 130 arter. Och med Lasses trevliga bemötande och kunnande blir det en av Sveriges bästa butiker. Dessutom med låga priser.
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!
AQ Malawi är en grossist som har butiksförsäljning (som jag förstått det) på vissa tider. Det är ju inte helt rättvist att jämföra en grossist med en vanlig zoobutik...
Jag ska dock till AQ Malawi snart, så då får jag se denna välomtalade grossist/butik...ska bli riktigt intressant. Jag skall även till Ciklidhobby i Nol så Juli/Augusti blir roliga ciklidmånader för mig!
AQ Malawi är enligt min åsikt den bästa när det gäller malawi-tanganyika, var själv där för en månad sen o det fanns en hel del att se, det fanns mycket tropheus-stora vf i mängder, även jag ska dit snart-då kanske vi ses irl Tricella..
Kommentar