johan: frakt å tillstånd går nog på en 3k, sen är det bara kvaliten på fisken som avgör slutpriset. Ett par tusenlappar skulle nog jag lägga på en flowerhorn. personligen skulle jag nog plocka upp en Perl de orient eller en red dragon
ni som har/haft flowerhorn
Kollaps
X
-
-
-
-
-
-
Har haft FH. Dom vaxer otroligt snabbt och gillar inte att ha sallskap i burken efter att blivit stora. Dom lagger in en hogre vaxel i elakhet mot andra fiskar an vad jag sett i andra stora ciklider. Otroligt vackra och personliga. Hadde en hona som gillade att bli klappad medans min hane inte var sa intresserad av detta. Syrl-vassa tander som ibland sticker ut utanfor munnen. Iskallt!
Om du undrar vad du har for FH sa kan du skicka en bild pa din fisk till nagon aterforsaljare i Asien. Dom kan tala om vad det ar for gene/kvalite etc i din fisk.
Folk som klagar pa FH = larvigt. Ge fan i att slappa ut dom i naturen sa ar det pix. Det ar som att ga in i brukshunds klubben och saga att strav-harig tax ar at helvete fel. Ge er!
Ett vilt bestand av strav-harig tax i Sverige skulle iochforsig vara fanatiskt trevligt!
Jompa
Kommentar
Kommentar