Önskemål om funktioner på Ciklid.se

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Micke
    Användare
    • April 2002
    • 9579

    #61
    citat:Ursprungligen skickat av Durin

    Men allvarligt tycker jag det vore bra, att man snabbt och lätt ser att det är någon "ansvarig" som skrivit.
    Bra idé, det kan Joakim säkert ordna.
    Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

    Kommentar

    • Joakim Draktoft
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 7334

      #62
      Skall nog kunna ordnas relativt omgående.... undersöker det hela..

      Joakim Draktoft
      f.d Webmaster Ciklid.se
      ____________________________________________

      Kommentar

      • waros
        Användare
        • February 2004
        • 172

        #63
        Detta är väl kanske lite sent och redan förkastat(?), men jag tycker en funktion där man kan söka fram vilka ciklid.se-medlemmar som bor i samma stad skulle vara kul.

        Kommentar

        • Joakim Draktoft
          NCS Medlem
          • April 2002
          • 7334

          #64
          Det är aldrig för sent att komma med förslag. Allt läggs till i förslagslådan, som sedan gås igenom för att se hur arbetet skall prioriteras.

          Tack än en gång för alla inkomna förslag...

          Joakim Draktoft
          f.d Webmaster Ciklid.se
          ____________________________________________

          Kommentar

          • waros
            Användare
            • February 2004
            • 172

            #65
            citat:Ursprungligen skickat av Christian Alfredsson

            citat:Ursprungligen skickat av sebbe40

            sökfunktion till köp och sälj
            Kolla längst ner på sidan: http://www.ciklid.se/kop_och_salj_index.asp
            Hmm, kollar längst ner på den sidan. Ser möjligheten att lägga in en egen annons, ser ingen sökfunktion eller är jag blind?

            Kommentar

            • Cichlid-Power
              Användare
              • November 2006
              • 253

              #66
              Cichlid-Power

              Ursprungligen postat av Johan W
              Ett register över vilka arter som hålls av medlemmar. Möjlighet att söka i detta register - så att man till exempel kan få tag på arter som annars sällan finns i butikerna.

              Ställer mig också positiv till sebbe40s och Johan Lindgrens förlag
              Det hadde vel vært noe, Poecilia kjører med en medlemsartliste, så der kan man søke etter fisk som er interessant og man kan få et navn. Selv er vel mestedelen av fisk jeg holder ikke vanlig forretningsutvalg, det går på SA-CA og WA,

              Kommentar

              • Cichlid-Power
                Användare
                • November 2006
                • 253

                #67
                Cichlid-Power

                Ursprungligen postat av Zaphi
                Jag tycker det vore värt att utveckla artbeskrivningsdelen en del. Det vore kul om användare själva kunde skriva beskrivningar som först måste godkännas av admin. Det är kul med lite personligare beskrivningar och de behöver inte vara lika nogranna som på zoopet. Bilder vore kul med...
                Hei Zaphi, det er hva jeg holder på med, og mere skal det bli, jeg holder Joakim igang og han jobber som tusand.
                I første hand er det søramerikanere og da mye Aequidens, går du inn på artsregister og blar ned blant Aequidens, så ser du hvem som har sendt bilder og del tekst. Også biotopbilder og annen fisk i biotopen. Så artsregisteret tror jeg vil bli meget bra. Så blir det CA cichlider og Vestafrikanere.

                Kommentar

                Arbetssätt...