Jag tycker det vore värt att utveckla artbeskrivningsdelen en del. Det vore kul om användare själva kunde skriva beskrivningar som först måste godkännas av admin. Det är kul med lite personligare beskrivningar och de behöver inte vara lika nogranna som på zoopet. Bilder vore kul med...
Önskemål om funktioner på Ciklid.se
Kollaps
X
-
-
citat:Tricella, kan det bero på att du sitter i forument 18 timmar per dygn?Kommentar
-
Efter att ha läst tråden om att det är lite akvaristik på TV så undrar jag om det inte går att göra någon form av schema där man kan lägga in program som man tror kan vara av intresse för en akvarist...Kommentar
-
Kommentar
-
Möjlighet att kunna redigera en redan insatt annons utan att radera hela alltet och behöva skriva nytt.Kommentar
-
Ideén som Discusred har är suverän,det hade varit underbart att kunna kontakta andra uppfödare för att se om dom har/vad dom har till salu.
Kan man med lätthet fixa så att man kan se hur många som varit inne och tittat på ens insatta annonser.Isf.skulle det vara en värdemätare av intresset på varan som utbjudes.Kommentar
-
2 grejer som funkar kanon på saltvattensguiden.se som vi kanske även kunde testa här? Att Köp & Sälj läggs till i forumet så kan man då ställa frågor och annat direkt i forumet...
Och bilder i forumet...Kommentar
-
Flera bra ideer har framförts men denna tycker jag definitivt inte hör dit.
"Att Köp & Sälj läggs till i forumet så kan man då ställa frågor och annat direkt i forumet"
Att behöva dras med en massa annonser i forumet (ca. 1/3 av alla "inlägg" i forumet skulle ju då vara annonser) skulle förstöra hela forumet.
Nej låt de olika avdelningarna även i fortsättningen vara separata.Kommentar
-
Har du kollat på saltvattensguiden's forum ??
Jag har inte sakt att vi ska lägga in det bland t.ex "Afrikanska ciklider" det är en egen avdelning och vill inte lilla lilla Kjell kolla in dom så behöver inte han det!...
såhär ser deras ut: http://www.saltvattensguiden.se/foru...pics.asp?FID=1
Hur bra som helst!Kommentar
-
citat:"Att Köp & Sälj läggs till i forumet så kan man då ställa frågor och annat direkt i forumet"
Att behöva dras med en massa annonser i forumet (ca. 1/3 av alla "inlägg" i forumet skulle ju då vara annonser) skulle förstöra hela forumet.
Nej låt de olika avdelningarna även i fortsättningen vara separata.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
citat:Att Köp & Sälj läggs till i forumet så kan man då ställa frågor och annat direkt i forumet...Kommentar
-
Fördelar med det är att ser man att det inte går att sälja det för det priset man har tänkt så kan man sänka priset utan att behöva radera hela annonsen och sen sätta in en ny...
Man kan dessutom fråga mått frågor och övrigt direkt här utan att behöva maila...Och fråga vart fisk och övrigt kommer ifrån...Dessutom lättare att veta om grejen som finns i annonsen är såld ännu eller inte!.Kommentar
-
Med lite bättre diciplin på annonsörerna så att dom tar bort sin annons när varan är såld så elimineras en del av det hela.Kommentar
-
citat:Jag har inte sakt att vi ska lägga in det bland t.ex "Afrikanska ciklider" det är en egen avdelning och vill inte lilla lilla Kjell kolla in dom så behöver inte han det!...
citat:Har du kollat på saltvattensguiden's forum ??
Håll info och krängandet separerat.
Ciklidhälsningar
Kjell
Kommentar
-
Vore bra om man kunde trycka på namnet på medlemmen o sen välja "Visa bilder" så får man se medlemmens bilder som man laddat upp på sina fiskar/danKommentar
Kommentar