Roskilde - köpenhamn

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mattias Olsson
    Användare
    • September 2003
    • 328

Roskilde - köpenhamn

Jaha då var det snart dags att bege sig till Roskilde för lite musik, kultur och tältliv igen...

En tripp till köpenhamn ska det bli också och om jag har tur kanske jag kan lura med kompisarna till någon akvariebutik!

Tänkte höra om det finns något bra ställe i köpenhamn och som ligger inom gångavstånd från centrum/stationen?! Har aldrig vart där förut och någon bil tar vi nog inte med oss....

/matte
  • Fredrik H.
    Användare
    • April 2002
    • 1884

Planteimporten ligger på Valdemars gade på Västerbro och kan vara värd ett besök.
    Porsa reoler og borde efter mål. Vi har alt til akvariet. Hvad vi ikke har, prøver vi gerne at skaffe. Vi sælger også hunde- og katteartikler.
    Fredrik H.
    Gratis konto på: www.cichlidtube.com
    www.cichlidgallery.org
    www.tropheini.com

Kommentar

• Micke
      Användare
      • April 2002
      • 9579

I Roskilde får du inte missa www.superkoi.dk , inte ciklider men endå mycket sevärt.
      Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
      Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• ozric
        Användare
        • March 2004
        • 3187

Ta det lugnt med !!!
        "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
        c",)

Kommentar

• Mattias Olsson
          Användare
          • September 2003
          • 328

Tack för tipset!

Ett besök på planteimporten måste det bli...

Kommentar

• odilou
            Användare
            • April 2002
            • 308

Flyvefisken på Åboulevarden ligger typ lika nära och är trots alla invändningar man kan ha en fantastisk butik. Det är bara att gå HC Andersen västerut ner tills den övergår Sönderlövsgade (eller dylikt) och sedan i Åboulevard. Tar väl en kvart kanske.

Kommentar

• Mattias Olsson
              Användare
              • September 2003
              • 328

Besökte planteimporten under mitt danmarksbesök, ganske fin liten butik. Dock var det lite oordning i både karen och butiken (tillfällighet??)...

Hursomhelst tyckte jag att deras saltvattensavdelning var väldigt fin med mycket fisk! Och de hade ett jättevackert saltkar vid ingången som uppvisningsburk, nästan så man vill försöka sig på saltvatten nu[:p]

Festivalen blev tyvärr en enda stor lerpöl[xx(]...fast med en hel del

Kommentar

Arbetssätt...