If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Skriv ett mail och fråga, de brukar svara på frågor ganska snabbt. Har mailat 3-4 ggr och fått svar senast dagen efter alla gångerna.
Prova annars att ringa. Han som har butiken förstår svenska bra, och är dessutom mycket trevlig och hjälpsam.
Henrik, jag kan kollaåt dig i sommar. Åker ner till Köpenhamn skulle jag tro du.. Fast då prioriteras nog fisk, men en pump eller så kan nog slinka med! =))
jag tycker inte frakten är så farlig men det beror lite på vad man beställer. frakten inom europa för icke-akvarier ligger på 145 DKK. Köper man lite större grejor eller går ihop några funkar det.
Jag är inte säker på exakt summa, men när jag skulle beställa från Danmark så var frakten väldigt dyr. Kolla upp det före innan du beställer...det kan vara bra mycket billigare att skicka efter ifrån Tyskland eller varför inte PWSS här i Sverige.
Är de billigare i Danmark på Aquaclear 802 än vad www.pwss.nu är (inkl frakt)?
Om man handlar 2st Aquaclear Powerhead 802 så tillkommer postförskottsavgift på 30DKK plus fraktkostnad på 145DKK. Jag gjorde en testorder och kom fram till att slutbeloppet hamnar på 613DKK (745kr)...
Herkules har mycket bra priser på utrustning. Har blivit positivt överraskad flera ggr. Ibland har dom upp till halva priset mot många andra konkurenter.
Kommentar