Skalar i litet kar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • turbo

    #31
    på din första länk står det 'nasz sklep w Krakowie', vilket betyder vår butik i krakow.. antar att butiken ligger i krakow (som är i södra polen). För övrigt värkar det som de säljer utomlands, men fraktpriserna verkar bara variera beroende på vikt och inte på resväg (konstigt). Prova att skicka ett mail på engelska till dem på "kontakt" uppe i högra hörnet.'

    Den andra länken verkar väldigt användbar för dig, bokstäverna är första bokstaven i polska städer som har akvarie-butiker. tryck alltså på G och klicka vidare på Gdansk och Gdynia för att se adresserna till alla akvariebutikerna. eller så trycker du på S, för att hitta de tre akvariebutikerna som fanns i Sopot.

    Tredje länken verkar ju vara någon hemsida för att hitta butiker i huvudtaget, men jag tror du hittar dina akvariebutiker i andra länken.

    Kommentar

    • cichlids4fun
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 3111

      #32
      Hej!

      tackar för svaret, jag har bara en fundering, på den andra länken där man söker på gdynia och så om man söker på den så hittar man massa affärer och det är ju bra, men om man sen försöker klicka vidare på affärerna så är det ju samma e-mailadress till dem förstår du nåt om det:

      mvh

      Peter
      Mvh
      Peter

      don´t drink water-fish ..... in it!

      Kommentar

      • turbo

        #33
        menar du adressen: augustyn@alpha.pl
        det är typ om du vill berätta och/eller vill lägga till information om butiken (uppfattar jag det som)

        Kommentar

        • cichlids4fun
          NCS Medlem
          • April 2002
          • 3111

          #34
          HEj!

          nej jag menar sista spalten där det på vissa finns en mailadress under rubriken Opinie på den är flertalet mailadresser likadan är det så att de går till samma butik eller är det samma ägare till butikerna eller möjligvis är det så att de går till webmastern och det skulle ju i sådana fall förklara saken....

          mvh

          peter
          Mvh
          Peter

          don´t drink water-fish ..... in it!

          Kommentar

          • turbo

            #35
            hehe, jag fattar faktiskt inte vad du pratar om
            Opinie betyder bedömning i varje fall.

            Kommentar

            • cichlids4fun
              NCS Medlem
              • April 2002
              • 3111

              #36
              Hej!

              det gör inget jag tar en utskrift på sidan och tar med mig till pole och ger adresserna till en taxichaffis så löser det nog sig.
              tack för hjälpen
              mvh

              Peter
              Mvh
              Peter

              don´t drink water-fish ..... in it!

              Kommentar

              • turbo

                #37
                låter som en prima idé! skulle göra så själv. printa ut affärerna från de tre städerna som jag nämnde så går det nog bra (Gdansk är mest aktuell, då det är den staden du hamnar i om du tar färjan)

                Kommentar

                • ciklidMartin
                  Användare
                  • February 2004
                  • 213

                  #38
                  Var det någon som tillslut köpte akvarie/akvarieprylar i Polen? Var det något speciellt som var billigare än i sverige?
                  www.polarpumpen.se, Fujitsu värmepump

                  Kommentar

                  Arbetssätt...