Vad säger ni är det verdervärdigt att ha fuelleborni och trewavasae i smmma kar?? Är hemskt sugen iaf....[]
Vedervärdig fiskblandning?
Kollaps
X
-
Vedervärdig fiskblandning?
Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Taggar: Ingen -
Inte vedervärdigt kanske men de kommer med stor sannolikhet korsa sig. -
-
Jag köpte Fuelleborni tre stycken....på akvarielgret sen såg jag några riktigt röda trewavase....skulle vara en väldigt snygg brytning till alla mina blåa och gula firrar....har just nu..lombardoi och fuellebornin..har också tänkt att skaffa Compresiceps...så då blir ju mina yngel mat i alla fall...men jag måste säga att det tar i mot principiellt....så vi får väl se....har ni några tips på ganska så stora hårda fiskar som är röda, eller någon annan brytande färg[?]Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
-
Riktigt röda "Röd Zebror" kan vara snyggt...
Tyvärr så är denna art ofta orange/gul och det passar sämre...tycker jag iallafall. Lyckas man få tag på riktigt röda så är de väldigt snygga.Kommentar
-
Jo det kan det väl..men jag har tröttnat på den arten...hade jätte många förut de va liksom lite för tråkiga och helt okomlicerad hade liksom inga skrupler alls..förökade sig som ogräs...men tack för förslaget ändå..kanske är något att tänka på..om man verkligen får tag på röd då..Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Tricella
Tyvärr så är denna art ofta orange/gul och det passar sämre...tycker jag iallafall. Lyckas man få tag på riktigt röda så är de väldigt snygga.Kommentar
-
Vad hette varianterna på fullebornin och trewavasaen??/Glenn Wouda
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507Kommentar
-
citat:citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Ursprungligen skickat av Tricella
Tyvärr så är denna art ofta orange/gul och det passar sämre...tycker jag iallafall. Lyckas man få tag på riktigt röda så är de väldigt snygga.
--------------------------------------------------------------------------------
Med bra foder och rätt belysning blir de röda.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av HeNkEdeh
Eller också köper man sånna som ser bra ut från början.=)Kommentar
-
Jo i längden kanske men jag såg ett 30 tal kanon röda röd sebror i Örebro och i karet dom gick så var det 1 lysrör över eller om det bara var belysningen ifrån taket som var i karet,iofs hade dom nyss kommit in med...
Och rätt foder och belysning är juh alltid en grund=)Kommentar
-
Ja du vad hette arterna...vet ju inte exakt men...fuellbornin är gul och blå lite röd me...honorna är ganska så röd spräckliga med små svarta prickar...vad gäller trewavasen så hadlar det om en jätte röd variant med vita fenor...honrna har jag ingen större koll på...Skulle ju såklart skrivit ner vad dom hette..men det är ju lätt att vara efterklok..fuellebornin hette något på ch iaf...om det kan säga något...Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
-
citat:fuellebornin hette något på ch iaf...om det kan säga något...Kommentar
-
Gå tillbaka till affären och ta namnen då
jag e nyfiken/Glenn Wouda
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Mård
.vad gäller trewavasen så hadlar det om en jätte röd variant med vita fenor...honrna har jag ingen större koll på...Kommentar
Kommentar